ویلانووا: هفتمین برد را می خواهیم

تیتو ویلانووا در آستانه بازی بارسا و رئال مادرید، گفت: تمام آن چیزی که بر روی آن تمرکز کرده‌ام، کسب هفتمین پیروزی متوالی در لالیگا است؛ چیزی که هیچ‌کس پیش از این به آن دست نیافته است.

فارس – سرمربی ۴۳ ساله بارسلونا هدف خود را در ال‌‌کلاسیکو کسب هفتمین پیروزی متوالی در لالیگا عنوان کرد.

 تیتو ویلانووا موقعیت حضور مسی در زمین مقابل رئال مادرید را بی‌اهمیت خواند و گفت: فرقی نمی‌کند که لیونل مسی در چه موقعیتی بازی کند. مادرید تا الان می‌داند که ما چگونه بازی می‌کنیم.

سرمربی آبی و اناری پوشان سپس به این مسئله اشاره کرد که چرا هیچ یک از دو تیم از پیش برنده ال‌کلاسیکو نیستند و افزود: بدون توجه به جایگاه تیم‌ها در جدول، برنده دیدار بارسلونا و رئال مادرید هرگز از پیش مشخص نبوده است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند که میلیون‌ها بیشتر از بازیکنان ما می‌ارزند.

ویلانووا خاطرنشان کرد: تمام آن چیزی که بر روی آن تمرکز کرده‌ام، کسب هفتمین پیروزی متوالی در لالیگا است؛ چیزی که هیچ‌کس پیش از این به آن دست نیافته است.

سرمربی کاتالان‌ها که پیش از این با ژوزه مورینیو نیز درگیری فیزیکی داشته است، بر این باور است که این بازی نقطه عطفی خواهد بود که تماشاگران را میخکوب زیبایی‌های بازی می‌کند.

وی در این باره خاطرنشان کرد: فردا تنها شاهد یک مسابقه فوتبال خواهید بود، نه چیزی بیشتر از آن. رقابتی که وجود دارد به ورزش مربوط می‌شود و هیچ ارتباطی با سیاست ندارد.

ویلانووا ادامه داد: دیده‌ام که در خصوص این درگیری چه مطالبی منتشر می‌شود، اما می‌توانم بگویم که از رفتار خودم راضی هستم، نمی‌توانم چیزی در این باره بگویم.

سرمربی ۴۳ ساله که کاپیتان پویول را به دلیل دررفتگی آرنج دست راست به مدت ۲ ماه در اختیار ندارد، در این باره گفت: ما امروز بررسی می‌کنیم که ببینیم آیا پیکه آمادگی حضور در این مسابقه را دارد یا خیر. او تلاش می‌کند که آماده باشد. هر تیمی از غیبت بازیکنانی مثل پویول و پیکه رنج خواهد برد.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.