وینگادا: برای هدایت تیم المپیک ایران آماده‌ام/ کروش گفت کار خوبی کردی به فدراسیون تخفیف دادی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – ایسنا نوشت:

ادواردو نلو وینگادا با ارسال ایمیلی برای کفاشیان با پذیرش درخواست‌های فدراسیون فوتبال برای نشستن روی نیمکت تیم ملی المپیک اعلام آمادگی کرد.

 وینگادا از فرستادن ایمیلی به علی کفاشیان خبر داد و گفت: تقریبا درخواست‌های فدراسیون فوتبال برای تیم المپیک را پذیرفتم و ایمیلی را شنبه‌ شب برای رییس فدراسیون ایران ارسال کردم. در آن ایمیل برنامه‌هایم را عنوان و برای سرمربیگری تیم المپیک ایران اعلام آمادگی کردم. یکسری اطلاعات را فرستادم و نظراتم را دربارهٔ هدایت تیم ملی المپیک اعلام کردم. هر آن چه را فکر می‌کردم برای تیم المپیک مناسب است، برای رییس فدراسیون فرستادم.

کروش برزیل است و نتوانستم با فدراسیون هماهنگ کنم!

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی قرار است از مسوولان فدراسیون جواب بگیرد، تصریح کرد: پس از جلسه و مذاکره‌ای که با روسا داشتم و توافق تقریبی قرار شد هم من برنامه‌هایم را ارسال کنم و هم فدراسیون موافقت نهایی‌اش را با ارسال ایمیل اعلام کند. من برنامه‌هایم را فرستادم اما هنوز جوابی دریافت نکرده‌ام. قرار است فدراسیون ایران تا آخر این هفته پاسخ نهایی‌اش را به من اعلام می‌کند و به خاطر اینکه کارلوس کروش اکنون برزیل است، نتوانستم هماهنگی‌های بعدی را انجام داده و با آنها صحبت کنم.

کروش گفت کار خوبی کردی به فدراسیون تخفیف دادی

وینگادا در واکنش به اینکه مگر برنامه‌هایش را با کروش هماهنگ می‌کند، گفت: بله در این‌باره همینطور است و تقریبا هر روز با کروش در تماس هستم. وقتی پس از جلسه با رییس فدراسیون با کروش صحبت کردم، او از توافق میان ما خوشحال شد و به من گفت که فدراسیون ایران در حال حاضر شرایط گذشته را ندارد و کار خوبی کردی که به فدراسیون تخفیف دادی.

پذیرفته‌ام که دستیار اولم ایرانی باشد

این مربی پرتغالی در پاسخ به اینکه آیا پذیرفته‌ است دستیار اولش یک مربی ایرانی باشد، خاطرنشان کرد: بله همینطور است. قطعا پذیرفته‌ام و خیلی مسایل در برنامه‌های من وجود دارد.

کاستا یا کاروالیو دستیاران وینگادا در تیم المپیک

وی در واکنش به اینکه فدراسیون پذیرفته است، دستیاران خارجی را با خود به ایران بیاورد، گفت: البته با خودم دستیار به ایران می‌آورم و می‌خواهم از مربیانی استفاده کنم که آدم‌های حرفه‌ای باشند و احتمالا کسانی خواهند بود که قبلا در ایران با من همکار بوده‌اند.

تنها سابقه مربیگری وینگادا در ایران مربوط به حضورش در تیم پرسپولیس است که در آن زمان کاستا و کاروالیو دستیاران او بودند.

به محض توافق نهایی با فدراسیون به ایران می‌آیم

وینگادا در پاسخ به اینکه پس از توافق نهایی با فدراسیون چه زمانی به ایران سفر خواهد کرد، اظهار کرد: به محض اینکه توافق نهایی حاصل شود به ایران می‌آیم.

می‌خواهم استعدادیابی بازیکنان امید در اسفند را زیر نظر بگیرم

اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم المپیک ایران در پاسخ به اینکه آیا قرار است از اولین اردوی رسمی تیم المپیک با ۳۰ بازیکن که گفته شده از ۲۲ فروردین آغاز می‌شود، هدایت این تیم را برعهده بگیرد یا از آغاز سه اردوی استعدادیابی اسفندماه،گفت: به هیچ وجه دوست ندارم پس از انتخاب نسبی بازیکنان هدایت تیم را برعهده بگیرم. بی‌شک پس از عقد قرارداد می‌خواهم از اولین برنامه تیم المپیک در ایران باشم و کار استعدادیابی و انتخاب بازیکنان را به طور مستقیم زیرنظر بگیرم. در حال حاضر مهم‌ترین مساله برای آماده شدن در راه رسیدن به المپیک، پیدا کردن ۳۰ بازیکن خوب برای تیم ملی است که این کار باید به دقت انجام شود.

پایان مرحله اول همکاری با فدراسیون پایانی بازی‌های انتخابی المپیک است

وی در پاسخ به اینکه توافقش برای عقد قرارداد چند ساله است، نیز تصریح کرد: ما ابتدا مسابقات آسیایی و سپس بازی‌های مقدماتی المپیک را پیش رو داریم. طبق توافق اگر تیم ایران بتواند به المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو صعود کند، همکاری من و فدراسیون هم ادامه خواهد داشت.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.