ویژه برنامه‌های اجلاس عدم‌تعهد از رادیو تهران

به مناسبت برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد رادیو تهران تا ۱۱ مرداد با ویژه برنامه هایی به پوشش خبری این رویداد مهم می پردازد.

به مناسبت برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد رادیو تهران تا ۱۱ مرداد با ویژه برنامه هایی به پوشش خبری این رویداد مهم می پردازد.

نظر به اهمیت این رویداد تاریخی برنامه “صبح تهران” از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ به پخش سخنرانی ها، رویدادها و حاشیه های اجلاس جنبش عدم تعهد می پردازد. آوید بزرگی گوینده، رضا ساکی سردبیر و تهیه کننده همراه شنوندگان رادیو تهران خواهند بود.

برنامه زنده “عصر بخیر تهران” از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با اجرای ساحل کریمی آخرین اخبار، محدودیت های ترافیکی و امنیتی را به اطلاع عموم شهروندان می رساند.

“صدای شهر” از ساعت ۷ تا ۲۲ شب، هر ۳۰ دقیقه یک بار به ارائه اخبار و ترافیک شهری می پردازد. تا کنون بیش از ۲۰۰ خبر با موضوع اجلاس سران عدم تعهد از صدای شهر رادیو تهران پخش شده است. تا پایان اجلاس تولید و پخش اخبار با محوریت و مضمون اجلاس، مصاحبه و گفت و گو با مسئولین شهری همچون عبداللهی معاونت خدمات شهری، هاشمی تشکری معاونت حمل ونقل و ترافیک، دکتر ایازی معاون اجتماعی فرهنگی و… از برنامه های پیش بینی شده است.

“بحث روز” از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ با مصاحبه با مهمانان و گزارش های زنده مردمی با حضور مسئولین و عوامل اجرای همراه شنوندگان رادیو تهران خواهد بود.

شما شنونده گان می‌توانید از طریق دو شماره تماس ۳۳۹۱۴۱۴۱ و ۳۳۹۱۴۱۴۲ دیدگاه‌ها ونظرات خود را در زمان پخش برنامه با مسولان برنامه در میان بگذارید.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.