ویژه برنامه‌های سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در دانشگاه خوارزمی

۳۰م دیماه ،

جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر با رویکرد برنامه‌های دهه فجر بر مبنای انقلاب و بصیرت افزایی در دانشگاه خوارزمی با حضور ریاست دانشگاه و اعضای ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شورای ریاست دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع مسایل انقلاب اسلامی، آذین بندی فضای دانشگاه، برگزاری مراسم جشن بزرگ انقلاب اسلامی و اردوی یک روزه و دیدار از شهر مقدس قم و جمکران و زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) در شهرستان خمین و بازدید از موزه عبرت از جمله برنامه‌های مصوب این ستاد در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی است.

همچنین برپایی نمایشگاه کتاب با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی دانشگاه، تقدیر از جانبازان، رزمندگان، خانواده‌های شهدا و بسیجیان این واحد دانشگاهی و برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی نیز در دهه فجر امسال برنامه‌ریزی شده است.

براساس این گزارش، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی، طراحی پوستر و پس زمینه برای کارکنان، دانشجویان و اساتید این دانشگاه در ایام دهه فجر از جمله محورهای این مسابقات است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.