ویژه برنامه زنده “خاله شادونه” در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

۲۳فروردین۱۳،

شادونه و دانه ها در سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها دربارهٔ شخصیت این بانوی بزرگوار و اهمیت مادر در خانواده با بچه ها گفت و گو خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، علی‌اکبر ذاکری در این باره گفت: برنامه خاله شادونه یکشنبه ۲۵ فروردین  به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها به طور زنده روی آنتن می رود. 
وی افزود: در این برنامه دانه ها، شادونه و بچه ها دربارهٔ ویژگی های اخلاقی این بانوی بزرگوار با یکدیگر گفت و گو خواهند کرد.  
وی گفت: برای این برنامه آیتم های متفاوتی تدارک دیده شده که از آن ها می توان به تهیه گزارش مردمی از سطح شهر و برنامه های نمایشی متناسب با این ایام و برگزاری مسابقه پیامکی اشاره کرد. 
به گفته ذاکری دانه ها در برنامه یکشنبه گزارش حضور دانه های در سطح شهر و گفت و گوی آن ها با کودکان از تلویزیون پخش می گردد. 
وی با اشاره به این که حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی مادران نمونه مطرح است، گفت: قصد داریم این ویژه برنامه را با بچه ها دربارهٔ مادران و جایگاه والای آن ها در خانواده صحبت کنیم. 
این تهیه­کننده افزود: همچنین در این برنامه،  میان برنامه­ها و وله­های مناسبتی جذابی نیز از این برنامه پخش می‌شود.  
ذاکری دربارهٔ ادامه فعالیت این برنامه در سال ۹۲ گفت: برای اسباب کشی به دنیای تازه و ایجاد تحولات مورد نظر به زمان نیاز داریم، تا اطلاع ثانوی پخش برنامه هایی که پیش از این تولید کردیم در دستور کار قرار گرفته اما تلاش خواهیم کرد سریع تر با اتفاقات و قصه های تازه به خانه بچه ها بازگردیم.  
به گفته وی قسمت هایی از برنامه شادونه که در برنامه پخش شبکه دو قرار گرفته تکراری نیستند، این مجموعه ها حال و هوایی بهاری دارند و می توانند اوقات خوشی را برای بچه ها رقم بزنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.