ویژه برنامه های ایام شهادت در پایان ماه صفر از رادیو قرآن

۲۱م دیماه ،

با فرا رسیدن پایان ماه صفر و رحلت رسول اکرم (ص) و و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) برنامه های شبکه رادیویی قرآن در قالب ویژه برنامه و برنامه های منعطف برروی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ برنامه «بهشت قرآن» پنجشنبه از ساعت ۱۴ علاوه بر پخش آیات مربوط به پیامبر اکرم(ص) به بیان احادیث و سیره آن حضرت نیز می پردازد.
در برنامه “بهشت انس” نیز که از ساعت ۱۹ پنجشنبه ۲۱ دی ماه برروی آنتن می رود به کارشناسی سیدناصرالدین نوری زاده پیوندهای قرآنی زیارت رسول الله(ص) و زیارت خاصه امام رضا(ع) را برای شنوندگان بیان می گردد.
روز جمعه ۲۲ دی ماه نیز ۴ برنامه “بهشت انتظار”,”بهشت امید”,”بهشت تلاوت” و “بهشت معرفت” بنابر تعریف  و رسالت برنامه سازی هرکدام بخش هایی از زندگی پیامبر(ص) و امام حسن(ع) را مورد بررسی قرار می دهند و براساس محور برنامه ابعاد مختلف زندگی آن بزرگواران را بیان می کنند.
 ویژه برنامه «ضریح آفتاب » با موضوع زیارت،بررسی  مقام و شخصیت  قرآنی و علمی حضرت علی ابن موسی الرضا شنبه۲۳ دی ماه  ساعت ۹صبح  با بخش های کارشناسی، مداحی و مرثیه سرایی، ارتباط با آستان قدس رضوی, تماس های مردمی ، سخنرانی و ارتباطات تلفنی پخش می گردد.
همچنین  میان برنامه های بهره ای از کلام بزرگان که ۵ دقیقه  پیش از راس ساعت پخش می گردد و همچنین “اشاره” که ۵ دقیقه ای مانه به ۳۰دقیقه هرساعت برروی آنتن می رود در روزهای پنجشنبه, جمعه و شنبه به موضوعات مربوط به شهادت , سیره نبوی, حُسن  حسنی و رضای  امام رضا(ص) می پردازند و برنامه صفحه تقویم نیز که ساعت ۶:۴۰ برروی آنتن می رود در این چند روز به بیان اتفاقهای تاریخی رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اختصاص دارد.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان می توانند برنامه های رادیو قرآن را از طریق  امواج برروی موج اف ام ردیف ۱۰۰مگاهرتز, موج AM ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز و یا از طریق اینترنت به نشانی http://radioquran.ir دنبال کنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.