ویژه برنامه های نوروزی رادیو نمایش اعلام شد

۲۴م اسفند ،

ویژه برنامه های رادیو نمایش با عناوین متنوع در ایام نوروز آماده پخش شده است.

به گزارش هنرآنلاین، ویژه برنامه تحویل سال با نام :” ۵/۱۰۷ سال به از این سالها” چهارشنبه ۳۰ اسفند از ساعت ۱۳ الی ۱۴ پخش خواهد شد.
همچنین از ۲۶ اسفند تا ۱۶ فروردین ۹۲ برنامه عصرگاهی “استودیو ۸” از ساعت ۱۶ تا ۱۷ زنده پخش می گردد.

برنامه ” آن دم که شب شود” برنامه شبانگاهی رادیو نمایش برای ایام تعطیلات نوروز می باشد که از ۲۶ تا ۱۶ فروردین هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۲۳:۳۰ زنده پخش می گردد..

 براساس این خبر؛ رادیو نمایش برنامه های دیگری برای ایام نوروز تولید کرده تا در قالب نمایش لحظات شاد و مفرحی برای مخاطبان این شبکه رادیویی فراهم سازد.

پرده اول و پرده آخر

پرده اول عنوان برنامه ای ست که در ایام تعطیلات عید از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۵ پخش می گردد. در پرده اول نمایشهای هم چون” زندگی واقعی اسفندیار روئین تن” به کارگردانی جواد پیشگر در ۲۶ قسمت، نمایش” صد سال به از این سالها” در ۱۴ قسمت، نمایش “پارچه سفید” به کارگردانی میکائیل شهرستانی در ۴ قسمت و نمایشهای یک قسمتی “قناری، چشم روشنی و مدرک جعلی” به کارگردانی خسرو فرخ زادی پخش می گردد. در برنامه پرده آخر هم از ساعت ۲۳:۳۰ الی۲۴ پخش می گردد که نمایشهای این بخش همگی ۷ قسمتی می باشند که نمایش مهر بزرگ،آخرین بازمانده و رویای بابل از آن جمله می باشند.همچنین نمایش پلیسی و طنز ” ردپا” به کارگردانی خسرو فرخزادی از ساعت ۲۲ الی ۲۳:۳۰ در این رادیو پخش خواهد شد.

گفتنی است علاوه بر آثار شنیدنی فوق ، بخش دیگری تحت عنوان رادیو فیلم از ساعت ۲۰ تا۲۱:۳۰ در رادیو نمایش پخش می گردد که شامل ۲۱ فیلم سینمایی و ۳ سریال تلویزیونی است.

در این بخش راوی برنامه لحظات نمایشی را برای شنوندگان روایت می کند سپس دیالوگ ها و موسیقی فیلم مورد نظر در کنار توصیف ها پخش می گردد. محور فیلم های که برای پخش از رادیو نمایش تنظیم رادیویی شده اند اجتماعی، اتفاق ای، کمدی و در مورد دفاع مقدس می باشند. سریالهای تلویزیونی چک برگشتی ، پایتخت ، سلطان و شبان و فیلمهای سینمایی حس پنهان، شب یلدا، عیار۱۴ ، خاموشی دریا، خوابم میاد، شرط اول، خواب زمستانی، یه حبه قند، محیا، کنعان، هیچ، دختری با کفش های کتانی، مردی که موش شد، کیمیا و خاک، کافه ترانزیت، پستچی سه بار در نمی زند، چک، توکیو بدون توقف، ردپایی بر شن، ضیافت، زرد قناری از جمله آثاری می باشند که به ترتیب از تاریخ ۲۶ اسفند ۹۱ تا ۱۶ فروردین ۹۲ ازبرنامه”رادیو فیلم “پخش خواهند شد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.