یادبود نیما نهاوندیان با دیدار رسانه ورزش و هنرمندان

۱۲م دیماه ،

یادبود نیما نهاوندیان با دیدار رسانه ورزش و هنرمندان

اخبار فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : سهرابی از طرف عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما یادبودی به پدر نیما نهاوندیان اهدا کرد.

 به گزارش فوتبال آنلاین این دیدار عصر امروز سه شنبه با همکاری بهزاد کتیرایی مدیر کل تربیت بدنی صدا و سیما ساعت در زمین چمن مجموعه ورزشی صدا و سیما برگزار و طی آن یاد و خاطره نیما نهاوندیان مجری فقید تلویزیون و رادیو گرامی داشته شد.

رسانه ورزش در این دیدار با ۴ گل به برتری رسید. عادل فردوسی پور(۲ گل) محمود نجف زاده و علیرضا اکبری خرم برای این تیم گلزنی کردند.

علاوه بر بهزاد کتیرایی، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، سهرابی مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما و‌ اعضای خانواده مرحوم نهاوندیان در محل برگزاری این دیدار حضور یافتند.

در جریان این دیدار که با حضور نمایندگان شبکه های مختلف تلویزیونی پوشش داده شد، سهرابی از طرف عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما یادبودی به پدر نیما نهاوندیان اهدا کرد.

تیم فوتبال هنرمندان سینما و موسیقی نیز که به تازگی تشکیل شده است، برگزاری دیدارهای خیریه و نمادین را در دستور کارش قرار داده است. برای تیم هنرمندان فرهاد جم ، مهدی صبایی، داود ناقور، کامبیز دیرباز، پویا امینی، هومن جوادی، علی صالحی، مهدی ماهانی، هومن سزاوار، میثم معافی، حمید مهین دوست، محسن افشانی، سیاوش مفیدی، ایمان صفا و منوچهر هادی به میدان رفتند. سرمربی این تیم محمدرضا مهدوی بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران است.

هدایت تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی نیز بر عهده رضا ترابیان و محمود کلهر بازیکنان پیشین تیم ملی و پرسپولیس است.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.