یکی از ابزارهای توسعه انقلاب اسلامی دنیای مجازی است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

در مراسم رونمایی از نسخه‌ی جدید پورتال اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بیان شد؛

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات: امروزه یک یاز ابزارهای توسعه انقلاب اسلامی با توجه به آمار موجود از دو برابر شدن بازه زمانی پنج‌ساله دانش بشر، دنیای مجازی است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران حاضر در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها؛ در مراسم رونمایی از کتاب جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی که عصر امروز در غرفه این نهاد در نمایشگاه برگزار شد؛ تقی‌پور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ضمن اشاره به اینکه رونمایی از پورتال جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی اقدامی بایسته در جهت توسعه نشر فرهنگ و معارف اسلامی ایرانی در دنیای مجازی است، افزود: به دلایل مختلف انتشار محتواهای غنی و مفید متون ادبیات فارسی برای ما جزو یکی از خلاهای موجود در حوزه فرهنگ به حساب می‌آید.
وی اظهار داشت: امروز در بازه‌ی زمانی پنج‌ساله، دانش بشر در فضای مجازی دو برابر می‌شود.
وی در ادامه به اینکه یک یاز ابزارهای توسعه انقلاب اسلامی دنیای مجازی  است، اظهار داشت: برآوردها نشان می‌دهد که  فاصله‌ی پنج‌ساله‌ی دو برابر شدن دانش بشر در فضای مجازی در سال ۲۰۲۰ به هفتاد و پنج ساعت خواهد رسید.
وی خاطر نشان کرد: این امر نشان می‌دهد که باید در زمینه‌ی حفظ شان ادبیات و دانش زبان فارسی در دنیای مجازی تلاش بیشتر شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.