یک بازیکن به خاطر مجیدی از لیست خارج می شود

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

فرهاد مجیدی، مهاجم سابق تیم استقلال جزو نفراتی است که عنوان می شود قرار است به این تیم بازگردد و این موضوع حرف و حدیث و شایعاتی را به دنبال داشته و دارد که به همراه دیگر خبرها این تیم در زیر میخوانید.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز، فرهاد مجیدی قرار است با هماهنگی های انجام شده تیم را در چند بازی آخر لیگ همراهی کند، اما این در حالی است که برای حضور وی در ترکیب این تیم استقلال باید نام یک بازیکن را از فهرست خود خارج کرده و به جای آن بازیکن نام فرهاد مجیدی را قرار دهد. این در حالی است که آبی ها باید برای ۴ بازی نام یک بازیکن را از فهرست خود خارج کنند.

گفتنی است: آبی ها برای حضور مجیدی در ترکیب این تیم به خارج کردن نام یک مهاجم نیاز دارند اما هنوز در خصوص این بازیکن و شرایط ایجاد شده تصمیم گیری نکردند، از آنجا که جدایی میداوودی از استقلال قطی شده است احتمالات روی خروج نام وی از تیم است، اما امین منوچهری نیز جزو گزینه های مورد نظر تیم است که مسئولان و مربیان در خصوص وی اختلاف نظر دارند.

این در حالی است که امیرقلعه نوعی مخالف خروج نام یک مهاجم برای جذب فرهاد مجیدی ، اما مسئولان اعلام کردند در این خصوص نمی توانند با وی موافقت کنند زیرا این بازیکن قرار است در ترکیب تیم به میدان برود.

*شماره توزی یا میداودی به عماد رضا می رسد
عماد رضا مهاجم عراقی که قرار است از نیم فصل دوم کار خود را در استقلال آغاز کند با شرایط خاصی قرار شده که با این تیم همکاری کند زیرا وی حتی در خصوص دریافت شماره پیراهن نیز با مسولان به اختلاف نظر برخورده است.

این بازیکن خواستار شماره ۷ فرهاد مجیدی است تا بتواند با به دست آوردن این شماره با شرایط متفاوت کار خود را در این تیم آغاز کند، اما آبی ها با این خواستش موافقت نکردند و حتی اعلام داشتند که این شماره بایگانی است و مهاجم جدید استقلال نمی تواند مدعی دریافت آن باشد زیرا اولا که فرهاد مجیدی قرار است به استقلال بازگردد و شماره اش را به تن کند و علاوه بر آن، این شماره متعلق به این بازیکن است و حتی وقت عدم حضورش در تیم نیز قرار نیست بازیکن دیگری به تن کند.

گفتنی است، پیش از این سیاوش اکبرپور خواستار دریافت شماره ۷ استقلال بود که مربیان و مسئولان با خواسته وی موافقت نکردند به همین دلیل وی با شرایط خاصی ناچار به دریافت شماره دیگری شد اما اعلام شده است اعضای تیم استقلال به منظور جلب نظر عمادرضا اعلام کردند که شماره توزی یا میلاد میداوودی را به  وی می دهند تا این مهاجم با رویی خوش و شرایط ایده آل راهی تیم استقلال شود و خاطره بدی در ذهنش باقی نماند.

*اردوی یک هفته ای استقلال با نارضایتی قلعه نوعی
قرار است اعضای تیم استقلال تخت شرایط خاصی برای بازیهای لیگ آماده شوند اما در این میان اوضاع آن طور که مربیان و اعضای کادر فنی می خواهند نیست و شرایط متفاوت پیش می رود زیرا مسئولان در نظر دارند که وضعیت را طوری پیش ببرند که هزینه زیادی را متحمل نشوند.

براساس این گزارش تفسیری، امیر قلعه نوعی خواستار برگزاری اردو شد اما این وضعیت مورد تایید مسئولان تیم قرار نگرفت زیرا آنها مدعی شدند که هزینه ها در حال حاضر بسیار بالاست و شرایط آن طور که مورد نظر اعضای تیم است پیش نمی رود و مربیان باید برنامه ریزی دیگری را برای بازیکنان تیم در نظر بگیرند.

گفتنی است، اردوی تیم استقلال که در ابتدا قرار بود در کیش و یا یک جزیره یگر برگزار شود منتفی شد و اعضای تیم برای برگزاری اردویی یک هفته ای آماده می شوند اما سرمربی تیم استقلال تمایلی به برگزاری این اردو ندارد و حتی اعلام کرده است که شرایط به نفع وی و تیمش پیش نمی رود زیرا برنامه ها به خلاف نظر وی است و این مربی در صورت مهیا بودن شرایط طور دیگری استقلال را برای ادامه مسابقات آماده می کرد اما این اتفاق در حال حاضر رخ نداده است و به این ترتیب آبی ها، باید خود را برای یک اردوی کوتاه مدت آماده کنند.

*فتح الله زاده در وزارت خواستار ۵۰ درصد هزینه های تیم
علی فتح الله زاده، مدیر عامل تیم استقلال برای بهبودی شرایط مالی تیم استقلال روی کمک مالی مسئولان در وزارت و کمک دوستان  و اطرافیان تیم و همچنین هیئت مدیره حساب باز کرده اما این اتفاق رخ نداده است.

براساس این گزارش تفسیری، مدیریت استقلال با اعضای هیئت مدیره در این خصوص مذاکراتی را انجام داده اما در نهایت دریافت که از سوی اعضای هیئت مدیره قرار نیست شارژ مالی برای تیم در نظر گرفته شود و اعضا اعلام کردند که شرایط ایده آلی برای کمک مستقیم به تیم ندارند به همین دلیل وی در حالی که با مشکلات بسیاری روبه رو شد از طریق جذب حامی مالی اقداماتی را انجام داد تا بخشی از مشکلات مالی را حل کند.

گفتنی است: وی در این خصوص به موفقیت کامل دست پیدا نکرده است به همین دلیل فتح الله زاده راهی وزارت ورزش شد تا در خصوص اقدامات مالی با مسئولان در وزارت جلسه ای تشکیل دهد.

شایان ذکر است: مدیریت استقلال، اعلام کرده است که طبق قانون و پیش از آغاز لیگ از سوی مسئولان اعلام شده است که ۵۰ درصد هزینه های تیم استقلال توسط مسئولان در وزارت ورزش تقبل می شود و ۵۰ درصد باقی مانده را مسئولان در داخل تیم باید متقبل شوند تا تیم بتواند تا پایان فصل با شرایط ایده آلی پیش برود اما مدیر عامل استقلال تا به حال هیچ درصدی را دریافت نکرده است.

*تبعید دو مهاجم استقلال به نیمکت ادامه دار است
اعضای تیم استقلال تعطیلات را پشت سر می گذارند تا برای بازی با سپاهان آماده شوند و در این میان از سوی مربیان با شرایط خاصی روبه رو شدند زیرا از نظر اعضای کادر فنی این بازی حساسترین دیدار آبی ها است و بازیکنان باید همه جوانب این بازی را در نظر بگیرند.

گفتنی است: بازیکنان استقلال از سوی کادر فنی با اولتیماتوم انجام تمرینات ویژه روبه رو شدند زیرا در غیر این صورت مربیان بدون تعارف، نیمکت ذخیره ها را برای آنها در نظر می گیرند، از طرفی امیر قلعه نوعی در همه پستها به دنبال انتخاب بهترین گزیته است تا آماده ترین نفرات در ترکیب اصلی تیم به میدان بروند.

شایان ذکر است، سرمربی استقلال مدتهاست که نارضایتی خود را از خط حمله تیم خود اعلام کرده است زیرا به جز آرش برهانی که بیشتر از دیگر مهاجمان گلزنی می کند و تیم را همراهی می کند دیگر نفرات جز نفرات مورد نظر سرمربی تیم نیستند و وی از آنها راضی نیست و به همین دلیل برای انتخاب اعضای تیم در خط حمله شرایط خاصی را در نظر گرفته است تا آنها با اوضاعی کاملا ایده آل در ترکیب تیم ظاهر شوند و استقلال را همراهی کنند.

حضور آرش  برهانی در هاله ای از ابهام قرار دارد و از طرفی امیرقلعه نوعی قصد استفاده از میلاد میداوودی را در ترکیب اصلی تیمش ندارد.

علاوه بر میداوودی امین منوچهری نیز شرایط ایده آلی ندارد و با اینکه امیر قلعه نوعی از وی حمایت می کند و خود عامل حضور این بازیکن در تیم استقلال بوده است اما شرایط ایده آلی از سوی وی برای حضور در ترکیب تیم وجود ندارد و سرمربی استقلال نیز قصد دارد از برهانی و اکبرپور در سیتسم حمله تیمش استفاده کند تا وقتی که مهاجمان جدید را در اختیار بکیرد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.