یک بازیگر ترجیح داد شمع های تولدش خاموش بماند+ تصاویر

۱۴م آذر ،

۳۲سال پیش در چنین تارخی بازیگر کمدی سینما و تلویزیون ایران بدنیا آمد اما هرگز نمی دانست روزی تولدش با آلودگی شدید هوای تهران همزمان خوادهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ علی صادقی از جمله بازیگران کمدی است که توانسته در عرصه تلویزیون و سینما با استفاده از شخصیت کمیک و دوست داشتنی خود برای خنداندن مخاطب استفاده کند.
در ۱۴ آذر ۱۳۵۹ بازیگر کمدی ایران با نام “علی صادقی” در بیمارستان طرفه پا به عرصه هستی گذاشت. پدر او تراشکار و مادرش خانه دار است یک خواهر کوچکتر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.
این بازیگر اهل فوتبال نبوده و بین سازها به گیتار علاقه زیادی دارد. “علی صادقی” زمان تحصیل در مدرسه به انتخاب “امیر سماواتی” علاقه‌مند به بازیگری شد و با دو سریال تلویزیونی “بهترین تابستان من” و “درد سروالدین” در تلویزیون گل کرد.

*بازیگر نوجوانی که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد

بازی او در فیلم “بهترین تابستان من” در نقش نوجوانی که برای گذراندن تعطیلات تابستان خود به مناطق جنگی می رود و حتی در سن نوجوانی نیز با طنازی خاص و بازی شیرین خود توانست مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بکشاند.
بعد از آن در سریالی به نام “دردسر والدین” به کارگردانی “مسعود نوابی” ایفای نقش کرد و در آن سریال که داستان فردی کارمند که همسر خود را از دست داده بود را روایت می کرد و “علی صادقی” در نقش فرزند این خانواده توانست با بازی ها و درگیری های شیطنت آمیز علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کند.
“صادقی” بازی راحتی دارد و حتی گاهی اوقات بدون دیالوگ و تنها با یک نگاه تأثیر خوبی بر ببیننده می گذارد و با حرکات و دیالوگ های بداهه ای که استفاده می کند و قرار گرفتنش در موقعیت های مختلف سبب خنده مخاطب می شود.

*”علی صادقی” هم اکنون با “یک فراری از بگبو” در روی پرده سینماها

“علی صادقی” بعد از آن نیز در دو سریال مهم “رضا عطاران” با نام های “متهم گریخت” و “خانه به دوش” داشت و این سریال با بازی راحت و روان در کنار “رضا عطاران” و “سیروس گرجستانی” بازی قابل قبولی را ارائه داد.

وی در کارنامه هنری خود، فیلم هایی چون “روایت سه گانه” (اینزود دوم) ، “پیک نیک در میدان جنگ”، “هوو”، “چپ دست”، “اگر می تونی منو بگیر”و “تیغ زن” به ایفای نقش پرداخت.

همچنین؛ وی در سریال های “قرارگاه مسکونی”، “کوچه اقاقیا”، “خانه به دوش”، “پشت کنکوریها” “زندگی به شرط خنده”، “سه در چهار” و “بزنگاه” را به ثبت رسانده است.
او دلیل حضور خود را در کارهای طنز به دلیل قیافه طنز خود نسبت داده و اینکه اکثر پیشنهادات به وی در قالب کارهای طنز و کمدی است.

وی کار در “کوچه اقاقیا” در کنار مرحوم “منوچهر نوذری” را از باقی کارهایش بیشتر می پسندد.
گفتنی است؛ کارتون عروسکی به نام “ارگ وجیرجیر”  ، “بن و سباستین”، ” گامبا” از کارتون های مورد علاقه در دوران کودکی اش است. علی صادقی هم اکنون فیلم سینمایی “فراری از بگبو” را در حال اکران دارد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.