یک بام و دو هوای غرب در مقوله آزادی بیان

به گزارش ممتازنیوز به نقل از جام جم آنلاین

جام جم آنلاین: غربی‌ها در برابر توهین به مقدسات الهی سکوت می کنند اما تاب شنیدن صدای حق از شبکه های ایرانی را نیاوردند.

اردشیر زابلی‌زاده مدیر شبکه بین‌المللی خبر درباره قطع شبکه‌های تلویزیونی ایران از روی ماهواره هاتبرد گفت: این اقدام یوتل ست عملا تبعیضی غیر انسانی است و پشتیبانی حقوقی ندارد.

زابلی زاده گفت: قطع ارتباط رسانه‌های آزاد با مردم جهان مغایر اصول کلی و بدیهی حقوق فضاست و این موضوع می‌تواند در رسانه‌های جهان تصویری فعال و کارآمد از عدم اعتقاد غرب به آزادی بیان و رسانه‌هایی که دغدغه استقلال طلبی و عدم وابستگی را دارند منعکس کند.

وی گفت: این اقدام شرکت یوتلست به عنوان تلاشی در ادامه جریان یک‌سویه اطلاعات و تداوم انحصار رسانه‌ای غرب و کشورهای اروپایی قابل تحلیل است. غرب و لابی صهیونیست در صددند‌، در عصر اطلاعات و ارتباطات‌، جمهوری اسلامی ایران را همچنان به عنوان مصرف‌کننده تولیدات خود نگه دارند نه تولید کننده و این نشانه استیصال نظام سلطه در برابر رسانه‌های مستقل و ضد هژمون ایران اسلامی است.

مدیر شبکه خبر گفت: اروپا با این کار خود تمامی ادعاهای حقوق بشری‌اش را در افکار عمومی زیر سوال برد و بر قدرت نفوذ و میزان تاثیر‌گذاری رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران در انعکاس و بازتاب خبرهای واقعی تحولات منطقه و بحرانهای بین‌المللی و گرایش هر چه بیشتر مردم دنیا به رسانه‌های مستقل از نظام سلطه اعتراف کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.