یوفا:ماخاچ قلعه در داغستان نمی تواند بازی کند

۲۹خردادماه،

هیئت رسیدگی به امور فوریتی اتحادیه فوتبال اروپا با مدنظر قرار دادن مشکلات امنیتی در داغستان و شمال قفقاز، تاکید کرد این اتحادیه نمی تواند هیچ یک از مسابقات خود را در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۴ در این منطقه از روسیه برگزار کند.

آنژی ماخاچ قلعه که ساموئل اتوئو بازیکن معروف کامرونی نیز در آن توپی می زند، از حالا تا سی ام ژوئن فرصت دارد ورزشگاه دیگری را برای برگزاری بازیهای خانگی خود در این فصل از لیگ اروپا پیدا کند.

اتحادیه فوتبال اروپا در بیانیه خود تاکید کرد برای تصمیم گیری در این باره به اخطارهای پیاپی و جدی جنبش های مختلف فعال در این منطقه بی ثبات قفقاز توجه کرده است. این اتحادیه تصریح کرد تصمیمی که برای باشگاه ماخاچ قلعه اتخاذ کرده است در فصلهای آتی نیز به اجرا گذاشته خواهد شد تا این که دستورالعمل دیگری در این باره صادر شود.

بیست و پنجم ماه مه در حمله انتحاری توسط یک زن در منطقه داغستان که از جمهوری های بی ثبات قفقاز روسیه است، یک نفر کشته شد و سیزده نفر دیگر زخمی شدند. داغستان در همسایگی چچن قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، پنج روز پیش از این تاریخ نیز در انفجار دو خودرو بمبگذاری شده در منطقه داغستان، پنج نفر کشته شدند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.