یونان با روسیه، چک به جنگ میزبان می رود/ تکلیف گروه مرگ فردا مشخص می شود

شنبه ۲۷ خرداد – ۰۶:۳۴:۲۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

جام ملت‌های اروپا؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- یکشنبه ۲۸ خردادماه دیدارهای دور سوم دیدارهای یورو ۲۰۱۲ با مسابقه همزمان آلمان با دانمارک و هلند با پرتغال پیگیری خواهد شد.همچنین امشب فوتبال دوستان می توانند در ادامه مسابقات جام ملت های اروپا به تماشای دیدارهای همزمان جمهوری چک مقابل لهستان و یونان برابر روسیه بنشینند.
به گزارش سرویس ورزشی آریا،‌امشب در لهستان دو تیم صعود می کند. از گروه اول روسیه روسیه ۴ امتیازى ، چک ۳ امتیازى ، لهستان ۲ امتیازى و یونان یک امتیازى به مصاف هم می روند.جمهورى چک با لهستان دیدار می کند و یونان به مصاف روسیه مى رود. لهستان، میزبان مسابقات باید جمهورى چک را شکست دهد و گرنه در صورت تساوى هم با کسب ۳ امتیاز هم از گردونه مسابقات خارج خواهد شد. لهستان در مرکز زمین مغز متفکری ندارد و از این حیث می بایست بیشتر از حریف،‌ دوندگی داشته باشد و به جریان مسابقه نیز سرعت دهد.چنانچه این دو موضوع به خوبی توجه شود، شانس تیم میزبان براى نتیجه گیرى و صعود افزایش خواهد یافت.جمهورى چک برخلاف لهستان از عناصر قابل توجهی در مرکز زمین بهره می برد.لذا اگر بتواند مثل بازى با یونان مسابقه را هجومى آغاز کند در این مسابقه هم شانس لازم براى ماندن در جدول مسابقات را فراهم کند.
در دومین مسابقه یونان که ضعیف ترین تیم این گروه بوده چشم انتظار نتیجه دیدار لهستان-چک باید روسیه را شکست دهد. روسیه که در نخستین مسابقه خود به پیروزی رسید در مقابل لهستان به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافت. و حالا با ۴ امتیاز در رتبه اول قرار دارد. روس ها اگر در خطر دفاع استحکام لازم را بروز دهند به عنوان تیم اول صعود خواهند کرد. از طرفی هم تماشاگران این کشور بی تابی می کنند و هرجور شده امشب بایستی روسیه نتیجه برتری را به خود اختصاص دهد. مگرنه اتفاقات دیدار مقابل لهستان تکرار خواهد شد.در مقابل یونان با قدرت دوندگى سعى دارد حریف خود را کنترل کند. اما فوتبال فقط دویدن نیست . قهرمان سال ۲۰۰۴ نمى تواند با قدرت بدنى و دویدن به پیروزى برسد. اگر این مسابقه مساوى شود، مردان ادووکات با ۵ امتیاز صعود مى کنند و باید دید نتیجه چک مقابل لهستان چه خواهد شد. اگر جمهوری چک به پیروزی برسد به عنوان تیم اول صعود مى کند. اما هر نتیجه دیگرى بین این دو تیم اتفاق بیفتد. این روس ها خواهند بود که باز هم با ۵ امتیاز به عنوان اولین تیم صعود کننده گروه اول به مرحله یک چهارم نهایی برسند. حضور احتمالى آلمان در صدر گروه دوم که در بدبینانه ترین حالت شاید دوم شود عاملى است بر تمایل تیمهاى گروه اول که با صدرنشینى به یک هشتم نهایى صعود کنند و ترجیح مى دهند با مردان یواخیم لو در این مرحله مصاف ندهند.
لازم به ذکر است،‌مسابقه جمهوری چک مقابل لهستان در شهر ورسلاو و یونان و روسیه در شهر ورشو به طور همزمان از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می روند.
فوتبال دوستان می توانند فردا منتظر روشن شدن تکلیف گروه مرگ باشند
 آلمان،‌دانمارک،‌پرتغال و هلند آخرین تلاش های خود را برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی انجام می دهند.این جدال ها در شرایطی دنبال خواهد شد که ‍ژرمن ها با وجود کسب ۲ پیروزی و جمع آوری ۶ امتیاز ممکن هنوز به طور قطعی راهی مرحله یک چهارم مسابقات یورو ۲۰۱۲ نشده اند.به همین خاطر حتی تیم های سه امتیازی دانمارک و پرتغال هم در کنار هلند فاقد امتیاز تا پایان دیدارهای فردا شانس صعود را خواهند داشت.بدین ترتیب علاقه مندان به فوتبال می بایست تا فردا شب منتظر اتفاقات غیرمنتظره باشند. از آن جائیکه فوتبال را اصلاً نمی توان پیش بینی کرد شاید آلمان مدعی از گردونه رقابت ها حذف گردد و هلندی را که برخی درصدی برای صعودش پیش بینی نمی کنند راهی مرحله بعد این رقابت ها شود.
بنابراین گزارش،‌ در ورزشگاه آره نا شهر له ویف اوکراین، ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در جدالی به قضاوت ولاسکو کاربالو داور اسپانیایی، مردان یوآخیم لو مجبور هستند موفقیت های خود را با گام محکم دیگری در چهاردهمین دوره جام ملت های اروپا،‌ تداوم بخشند.البته آلمان ها همانند سنوات قبل کار خود را با احتیاط آغاز کردند و به تدریج چهره یک مدعی را به خود گرفتند. البته یوآخیم لوی ۵۲ ساله می داند که در صورت کسب تساوی در دیدار یکشنبه شب مقابل دانمارک،‌ کارش به مشکل برخواهد خورد.زیرا حریف سه امتیازی برای صعود به همه امتیازهای ممکن نیاز مبرم دارد.با درنظر گرفتن این نکات،‌ رویارویی این دو تیم اروپایی تماشایی تر خواهد بود.این در حالی است که این دو تیم تا قبل از این ماراتن،‌از سبک بازی یکدیگر آشنایی کافی دارند.حتی سرمربی دانمارک (مورتن اولسن) با توجه به فعالیت چندین ساله اش در لیگ برتر باشگاه های آلمان از هر جهت با آلمان ها آشنایی کاملی دارد.آخرین بار او و مردانش در قالب یک دیدار دوستانه برابر آلمان به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند. همچنین دو مرتبه هم در جام ملت ها مقابل هم قرار گرفتند که یکی را دانمارکی ها با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و یک بار هم تیم آلمان همین نتیجه را بدست آورد.
این گزارش حاکی از آن است،‌ در دومین بازی همزمان گروه مرگ مصاف دو تیم هلند و پرتغال را خواهیم داشت.این رویارویی به قضاوت ریزولی ایتالیایی و در ورزشگاه متالیست خارکف اوکراین برگزار خواهد شد.یاران کریستیانو رونالدو پس از شکست مقابل آلمان و پیروزی ۳ بر ۲ در برابر دانماراک برای صعود می بایست محکوم به پیروزی در سومین دیدار خود هستند.در حالی که هلند چشم به برتری آلمان مقابل دانمارک دارد. از طرفی هم امیدوار است با برتری با بیش از دو گل بتواند پرتغالی ها را از میان بردارد و به مرحله بعد صعود کند.اگر فرض کنیم آلمان در برابر دانمارک به پیروزی برسد و هلند هم حریف خود را شکست دهد. آن گاه آلمان ۹ امتیازی خواهد شد و به عنوان اولین تیم از گروه دوم به مرحله یک چهارم نهایی خواهد رسید. هلند هم در کنار دو حریف سه امتیازی خود و به لطف تفاضل گل بیشتر،‌جواز صعود را در آخرین پرده نمایش گروه مرگ دریافت خواهد کرد.
گفتنی است،‌ این طور که در رسانه های خارجی خاصه خبرگزاری دویچه وله و روزنامه دی‌ولت قرار است در سومین مسابقه آلمان در چهاردهمین دوره جام ملت های اروپا، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان حضور یابد. البته برخی رسانه ها بنابر اظهارات او پیش‌بینی کردند در مرحله یک چهارم نهایی او از نزدیک تماشاگر بازی شاگردان یواخیم لو شود.
 *جدول رده‌بندی:
۱- آلمان ۶ امتیاز، میانگین گل زده ۲٫
۲-پرتغال ۳ امتیاز ، میانگین گل زده : صفر.
۳-دانمارک ۳ امتیاز، میانگین گل زده: صفر.
۴-هلند بدون امتیاز ، میانگین گل زده: ‌۲-.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۶۱۸۳۴۲۱۴۳۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.