یک چهارم نهایی جام حذفی؛ فولاد و نفت،ژنرال و سیاه جامگان

۱۹م دیماه ،

یک چهارم نهایی جام حذفی؛ فولاد و نفت،ژنرال و سیاه جامگان

اخبار جام حذفی : در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فردا ۳ دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی استقلال با ابومسلم دیدار می‌کند.

به گزارش فوتبال آنلاین سه دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز چهارشنبه در سه شهر تهران، شیراز و اصفهان برگزار می گردد. نگاهی به این ۳ دیدار می اندازیم:

فجرسپاسی – داماش گیلان

دیدار این دو تیم نبرد تیم های دوازدهم و سیزدهم جدول لیگ برتر است. فجر که در نیم فصل اول صدرنشین لیگ برتر هم بود اکنون تا رده دوازدهم سقوط کرده است.

فجر و داماش روی چمن مصنوعی فوتبال را خوب بازی می کنند و توانسته اند تیم های بزرگی را روی چمن مصنوعی شکست بدهند.

فجر چشم به امید تجربه و دانش یاوری و نیروی جوانی بازیکنانش دارد و داماش هم امیدوار است با بازیکنان نسبتا مطرح خود به پیروزی برسد تا به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

سپاهان – نفت آبادان

سپاهان قهرمان فصل قبل لیگ در این دوره می خواهد قهرمانی در جام حذفی را هم تجربه کند. حریف آنها تیم قدرتمندی در این فصل نیست و در رده هفدهم جدول برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند. با این حال بازیکنان و کادر فنی سپاهان می دانند که جام حذفی جام شگفتی هاست و اگر غفلت کنند و یا خود را از پیش برنده بدانند ممکن است برابر نفت آبادان اسیر شگفتی شوند. سپاهان می خواهد به نیمه نهایی برسد و ناکام بزرگ یک چهارم نهایی قرار نگیرد بنابراین زرد پوشان با تمام توان برابر نفت بازی خواهند کرد.

استقلال – ابومسلم

آبی پوشان قهرمان فصل قبل جام حذفی بعد از سفر و بازی جنجالی در دورود در یک چهارم نهایی میزبان ابومسلم دسته اولی می باشند. تیمی که زمانی یکی از تیم های مقتدر لیگ برتر بود اما چند فصلی است که به دسته یک سقوط کرده است. سیاه جامگان مشهدی در تهران به دنبال ارایه توانایی هایشان می باشند. بازی با استقلال برای ابومسلم می تواند در هر حال پیروزی تلقی شود. اگر ابومسلم بتواند استقلال را در تهران حذف کند بزرگترین شگفتی جام حذفی این فصل را رقم زده است و اگر هم با ارایه بازی خوب بازنده شود برابر صدرنشین لیگ برتر و قهرمان فصل قبل حذفی شکست خورده اند. به همین سبب کار استقلال در این بازی سخت است زیرا حریف چیزی برای از دست دادن ندارد.

در خط حمله آبی پوشان نیز فرزاد حاتمی و ایمان موسوی می خواهند با گلزنی شان استقلال را به نیمه نهایی برسانند. آبی پوشان از شهر دورود هم با تک گل ایمان موسوی به سلامت عبور کرد. بنابراین خط دفاع و دروازه بان ابومسلم کار سختی در این بازی دارند.

 

امروز نیز در مرحله یک چهارم نهایی تیم پرسپولیس و نفت تهران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.