۵٠ تصنیف مهرتاش با صدای منتشری

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > محصولات– ممتازنیوز:
محمد منتشری شاگرد بلافصل استاد اسماعیل خان مهرتاش در آینده نزدیک ۵۰ تصنیف منتشرنشده از استادش را بازخوانی و به بازار موسیقی عرضه خواهد کرد

محمد منتشری، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای تولید یک اثر موسیقایی هستم که این اثر به زودی وارد مرحله ضبط می گردد و سال آینده روانه بازار موسیقی می گردد. همچنین طی صحبت هایی که انجام شده است این اثر موسیقایی از سوی انتشار یافتنات ماهور منتشر می گردد. این خواننده در ادامه بیان کرد: قطعات این اثر از استاد اسماعیل مهرتاش است، همچنین ۵۰ تصنیف از این استاد گرامی که تا به حال خوانده نشده است در این اثر وجود دارد که اشعار آن از سعدی، حافظ، رهی معیری، مولانا و…. است.

منتشری در ادامه تاکید کرد: همچنین به احتمال بسیار تنظیم قطعات این آلبوم توسط محمد رحمانی انجام می گردد و من به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنم. این خواننده در ادامه دربارهٔ آلبوم “چند بهاریه” افزود: این اثر اواخر اسفند روانه بازار موسیقی می گردد زیرا محتوای این اثر بهاری است و باید همزمان با عید نوروز و بهار در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

محمد منتشری در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین قرار است برای رادیو و تلویزیون شیراز چند اثر موسیقایی تهیه و تولید کنیم که اشعار و آهنگ ها ساخته شده است و به زودی وارد مرحله ضبط می شوند.

 به گزارش ممتازنیوز مهمترین کار منتشری انتشار یافتن ردیف های مرحوم مهرتاش در هشت آلبوم است که چند سال قبل از سوی انتشار یافتنات ماهو به بازار موسیقی عرضه شد.

  • ردیف آوازی  اسماعیل خان مهرتاش نقد و بررسی می گردد


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.