پارس تندر در حال تولید است/متقاضیان عجله دارید تندر۹۰ بگیرید

۳ م دیماه ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: با سلام و ضمن تشکر از شما به خاطر انعکاس مشکلات مردم؛ در مورد خبر صدور دعوتنامه پارس تندر به نقل از اداره اطلاع رسانی سایپا به اطلاع میرسانم اینجانب طی تماس تلفنی با شماره ۰۹۶۷۷۰ هیچگونه امیدی به صدور دعوتنامه ندیدم. جواب سایپا این بود که پارس تندر تاکنون تولید نشده است. بهتر است مسئولان سایپا به جای شعار دادن به وعده های خود عمل کنن و اگر قادر به تولید این ماشین نیستند با شجاعت اعلام کنند و عذرخواهی کنند. بنده و امثال بنده ۵ ماه است منتظر خبری از این ماشین هستیم در صورتیکه ۲ ماه و نیم از زمان آغاز تحویل طبق ثبت نام میگذرد ولی هنوز نه قیمت ان اعلام شده و نه وضعیت تولیدش.شاید هم منتظرند تا دوباره افزایش قیمت دهند و با قیمت تازهتر به مردم تحویل دهند.
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی سایپا تاکید دارد: در حال حاضر پارس تندر در حال تولید است.
به گفته مسوولان این اداره، مشکلی در تولید این خودرو بوجود آمده بود که خوشبختانه آن حل شد اما همین امر سبب تاخیر در تحویل آن شده است. درعین حال اداره اطلاع رسانی سایپا به آن دسته از متقاضیانی که در تحویل این خودرو عجله دارند متذکر شد اگر عجله دارید خودروی خود را با تندر۹۰ تعویض کنید.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. م.س:

    واقعا که :بعد از ۸ماه “اگر عجله دارید تندر ۹۰ بگیرید!!!!!!!!!!!!!!”خسته نباشید………….

  2. شیری:

    آقایان خودروخراب ماملت ایران اینقدر شعور داریمو قبلاال ۹۰شمارادیدیم و می توانستیم بخریم باکمال به شما می گوییم خودتان هستید ما عقل داریم احمق کسی است که بدقول است و دروغ گواست

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.