پارس خودرو , کولیوس را رونمایی کرد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شرکت پارس خودرو اولین مراسم معرفی خودروی کولیوس را برای نمایندگی های برتر فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا برگزار کرد

خبراقتصادی:به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو، در این مراسم که با حضور مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، شرکت پارس خودرو و شرکت رنو پارس و همچنین ۳۰ نمایندگی برتر گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش برگزار شد، مهندس مصدقی ” قائم مقام ارشد شرکت پارس خودرو با بیان استراتژی این شرکت در زمینه عرضه این خودروی لوکس به بازار کشور گفت: شرکت پارس خودرو به عنوان اولین خودروساز کشور در تولید و عرضه محصولات لوکس و باکیفیت همواره پیشرو بوده است و با توجه به سابقه درخشان خود این خودرو را انتخاب و در سبد محصولاتش قرار داده است. 

وی با اشاره به اهمیت اصالت خودرو در انتخاب آن افزود: با توجه به تجربه خوب شرکت پارس خودرو برای ورود به بازارهای خودروهای وارداتی CBU)) با شریک تجاری خود شرکت رنو فرانسه وارد مذاکره شدیم و کولیوس را که به عنوان یک محصول اصیل در بازارهای اروپایی مطرح است، جهت عرضه در بازار خودروی کشور انتخاب کردیم. 

مهندس مصدقی تاکید کرد: شرکت پارس خودرو به سبب بهره مندی از زنجیره فروش و خدمات پس از فروش گروه و برند ارزشمند خود به عنوان باکیفیت ترین خودروساز کشور می تواند در عرضه این خودرو و کسب رضایت خریداران آن موفق عمل کند.

قائم مقام ارشد شرکت پارس خودرو با اشاره به نقش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش برای تشویق مشتریان به  خرید خودروی کولیوس گفت: شرکت پارس خودرو از میان نمایندگی های فعال گروه خودروسازی سایپا تصمیم بر آن گرفته است تا مسئولیت بازاریابی و عرضه این محصول را به ۳۰ نمایندگی برتر این گروه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای لوکس واگذار کند.

وی تصریح کرد: این ۳۰ نماینده برتر از این پس نمایندگان ما در بازار کشور می باشند بنابراین در صورتی نمایندگی دیگری می تواند به این گروه بپیوندد که استانداردهای لازم که سختگیرانه است را برای عضویت در آن  داشته باشد.

مهندس مصدقی افزود: شرکت پارس خودرو با اعتمادی که به نمایندگان منتخب خود دارد بازار این محصول لوکس را در اختیار آنها قرار می دهد بنابراین امیدواریم آنها نیز بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان را برای پارس خودرو به ارمغان آورند. 

در ادامه این مراسم مهندس قادری ” معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به شرکت پارس خودرو به عنوان تولید کننده محصولات لوکس گروه خودروسازی سایپا گفت: شرکت پارس خودرو با تولید محصولات باکیفیت برترین برند گروه خودروسازی سایپا را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

وی در خصوص عرضه خودروی کولیوس تاکید کرد: نقطه قوت ما در عرضه این محصول دارا بودن شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش است و بر همین اساس تصمیم بر آن شد تا ۳۰ نماینده برتر گروه سایپا جهت عرضه این محصول برگزیده شوند.

همچنین مهندس فروزان مهر ” مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه سایپا در این مراسم اظهار داشت: خودروی کولیوس به لحاظ ویژگی های فنی و ایمنی نسبت به خودروهای همکلاس خود دارای مزیت رقابتی بالایی است و این خودرو تنها خودروی آفرود واقعی در بازار ایران محسوب می گردد و بر همین اساس شعار «اصالت نهایت جذابیت است» را برای این خودروی اصیل انتخاب کرده است.

وی با اشاره به کسب دریافت نشان ۵ ستاره ایمنی از موسسه یورو ان کپ برای این خودرو گفت: در حال حاضر ۱۳ استان جهت عرضه این محصول انتخاب شده اند که ۱۵ نماینده از تهران و ۱۵ نماینده دیگر این گروه از استان های دیگر است.

در پایان این مراسم خودروی کولیوس برای ۳۰ نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش منتخب رونمایی و مشخصات فنی و تجهیزات و امکانات رفاهی آن تشریح شد. 

گفتنی است؛ پیش فروش این محصول به زودی از طریق نمایندگی های منتخب اعلام خواهد شد.

پارس خودرو کولیوس را در جمع نمایندگان منتخب رونمایی کرد / عکس


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.