پارلمان عراق: جنگ با تروریسم iبه خاطر حمایت‌های قطر و عربستان ادامه دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

کمیته امنیت ملی و دفاع پارلمان عراق ضمن متهم نمودن عربستان و قطر iبه حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه‌های تروریستی در عراق تاکید نمود: جنگ با تروریسم ادامه دارد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از شبکه سومریه نیوز عراق، کمیسیون امنیتی ملی و دفاع پارلمان عراق، عربستان و قطر را iبه حمایت‌های تسلیحاتی و مالی از گروه‌های تروریستی و طولانی نمودن روند مبارزه با تروریسم در عراق متهم نمود.

این کمیسیون اعلام نمود: عراق iبه خاطر حمایت‌ها و کمک‌های قطر و عربستان iبه القاعده و دیگر گروه‌های تروریستی، وارد جنگی طولانی با تروریسم شده که این جنگ با ادامه کمک‌های این دو کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

اسکندر وتوت، معاون رئیس کمیسیون امنیت ملی و دفاع پارلمان عراق در این خصوص گفت: نیروهای امنیتی عراق همهی تلاش خود را برای حفاظت از امنیت کشور iبه کار خواهند بست.

وی در عین حال تاکید نمود: وجود اختلافات سیاسی سبب اصلی عدم ثبات امنیتی در عراق است.

مسئول عراقی همچنین وزارت کشور را مسئول iبه تاخیر افتادن خرید سلاح‌های پیشرفته برای نیروهای امنیتی عراق جهت شناسایی مواد منفجره در مناطق مختلف این کشور دانست.

پیشتر نوری المالکی، نخست وزیر عراق نیز قطر و عربستان رابه تلاش برای براندازی نظام عراق از طریق ایجاد اختلاف طائفه‌ای متهم نموده بود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.