پاروزن مغضوب روئینگ برای اردوی دوم به چین رفت/محسن شادی: مهم نیست، اسمم را رد نکرده‌اند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – علیرغم حذف نام شادی برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان،او برای شرکت در اردو،راهی کشور چین شد.

به گزارش ممتاز؛هنوز دل فدراسیونی‌ها با محسن شادی صاف نشده است. هنوز هم او را متهم به توهین می‌کنند. البته این‌بار اسم او را ازلیست رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیا حذف کردند، آن‌هم به بهانه غیبت در اردوها و عدم گزارش دربارهٔ اردویش در چین. مرد شماره یک روئینگ ایران اما بدون اعتنا به این حرف‌ها تنها کار خودش را می‌کند. او برای اردوی دوم دیشب راهی چین شد؛ مثل سری قبل با حمایت احمد دنیامالی. قصه از آنجا آغاز شد‌‌ که محسن شادی که دو قهرمانی و نایب‌قهرمانی جهان و آسیا را یدک می‌کشد و تجربه دوبار حضور در المپیک را دارد، با برکناری احمد دنیامالی وقتی فدراسیون مربی خارجی نیاورد و افشین فرزام پاروزنان را زیر نظر گرفت، ترجیح داد خارج از اردو بماند، چراکه به قول خودش او را مربی در حد خودش نمی‌دانست. احمد دنیامالی رئیس برکنار شده فدراسیون قایقرانی اما دست به‌کار شد تا به قول خودش سرمایه روئینگ ایران هدر نرود. او شادی را برای اردوی یک‌ماهه راهی چین کرد تا زیر نظر لی یو مربی سابق تیم‌ملی تمرین کند.

شادی هم رفت و یک ماه هم تمرین کرد و راضی برگشت. خودش می‌گوید: «اردوی یک ماهه‌ام در چین به اندازه اردوی سه ماهه در ایران بود. فشار تمریناتم بسیار بالا بود و حالا آمادگی‌ام بهتر از قبل شده است.» در حالی که بهزاد اتابکی سرپرست کمیته روئینگ معتقد است محسن شادی به آنها توهین کرده است اما محسن می‌گوید: «فدراسیونی‌ها باید از خدایشان باشد اما نمی‌دانم چرا کارهای مرا نادیده می‌گیرند، بعد هم می‌گویند من به آنها بی‌احترامی کرده‌ام؛ در حالی که من هیچ حرفی به آنها نزدم و کاری نکردم، تنها گفتم با افشین فرزام تمرین نمی‌کنم، چراکه او را قبول ندارم.»

با اینکه فدراسیونی‌ها آخرین حربه را به‌کار بردند، آن هم حذف از لیست ایران برای مسابقه‌های قهرمانی آسیا و جهان اما خودش فارغ از این حرف‌ها می‌گوید: «برایم اصلاً مهم نیست. ثبت‌نام ورزشکاران هنوز با اجازه دنیامالی انجام می‌شود و تا جایی که من می‌دانم آقای ابراهیمی با این موضوع مشکلی ندارد. البته این موضوع را هم فراموش نکنیم که آقای دنیامالی باید به زودی به پستش برگردد و اگر او چنین تصمیمی بگیرد حتماً می‌پذیرم. آقایانی که می‌گویند نام محسن شادی را از مسابقات جهانی حذف می‌کنند اصلاً خودشان تا مسابقات جهانی بر سر پست‌هایشان می باشند؟» شادی دربارهٔ ادعای اتابکی برای نتیجه نگرفتن در اردوی اول می‌گوید: «کسی که نمی‌داند ورزش چیه، این طوری فکر می‌کند. من در اردو فقط تمرین می‌کنم.
نمی‌دانم شاید آقای اتابکی در اردو دنبال نتیجه می‌گردند.» احمد دنیامالی رئیس برکنار شده قایقرانی که حالا شرایط را برای تمرین شادی در چین فراهم کرده، می‌گوید: «شخصیت محسن شادی چیزی نیست که آقایان با بی‌انصافی دربارهٔ آن صحبت کنند. او جزو نمونه‌ها اخلاقی است. بسیار از ورزشکاران با هزینه خودشان در خارج تمرین می‌کنند. فدراسیون باید با علاقه برخورد کند، این حرف‌ها تنها حاشیه‌سازی برای محسن است.» به نقل از او شادی مشکلی برای قهرمانی آسیا ندارد: «او می‌تواند در قهرمانی آسیا حاضر شود. اگر فدراسیون اسم او را حذف کرده باشد، از رویه‌های دیگری استفاده می‌کنیم.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.