پاریسن ژرمن بسیار ترسناک است-توره

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

هافبک تیم منچسترسیتی در مصاحبه‌ای احتمال حضورش در پاری سن ژرمن را رد نکرد اما اعلام کرد از بازی در لیگ برتر انگلیس راضی است.

یحیی توره هافبک دفاعی منچستر سیتی در این فصل یکی از مهره‌های کلیدی مانوئل پیگرینی بوده است. او مزد بازی‌های خوبش را برای ساحل عاج و تیم منچستر سیتی با انتخاب شدن به عنوان برترین بازیکن قاره آفریقا در سال ۲۰۲۴ دریافت کرد.

هافبک ۳۰ ساله ساحل عاجی که در فصل جاری ۱۴ گل در ۲۹ بازی برای سیتی به ثمر رسانده است در مصاحبه با RMC Sport، درباره احتمال حضورش در پاری‌سن ژرمن گفت: “هر چیزی امکانپذیر است. چرا که نه؟ در زندگی شما هیچ گاه نمی‌دانید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. هنگامی که باشگاه‌های بزرگی مثل پاری‌سن ژرمن شما را می‌خواهد، با توجه به بازیکنان بزرگی که در اختیار دارند، باعث جلب توجه شما می‌شود. من با بازیکنان بزرگی کار کرده ام. این همیشه هدف من بوده است. این سبب می شود که شما پیشرفت کنید و چیزهای فراوانی یاد بگیرید. در فوتبال یادگیری هرگز متوقف نخواهد شد. از نظر من پاریسن ژرمن یک باشگاه بزرگ است.”

این هافبک ساحل عاجی در ادامه درباره تیم پاری سن ژرمن گفت: از نظر من پاریسن ژرمن بسیار ترسناک است. من برای آن ها احترام فراوانی قائلم. آن‌ها تیم بزرگی هستندو مانند منچسترسیتی هستند. پاری‌سن ژرمن از قدرت مالی فراوانی برخوردار است و توانایی خرید هر بازیکن بزرگی را دارد. حضور آن ها در صدر جدول فرانسه همه چیز را ثابت می کند. به نظر من آنها یکی از جدی ترین تیم‌ها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند. با این حال فکر می کنم رئال مادرید نیز تیمی قابل احترام در لیگ قهرمانان اروپا است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

او درباره تیم مدعی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل نیز گفت: من برزیل را انتخاب می کنم. آنها میزبان جام جهانی هستند و از تیم‌های بزرگ در این رقابت‌ها. به نظرم آنها مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی محسوب می شوند.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.