پاسخهای احمدی نژاد به خبرنگار سی ان ان در باره اهانت به پیامبر(ص) و تهدیدات رژیم صهیونیستی

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری ایران که برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته، در گفتگویی ساخت فیلم توهین‌آمیز نسبت به پیامبر اسلام و خشونت های بعد از آن را محکوم کرد.

آقای احمدی‌نژاد که با تلویزیون سی‌ان‌ان گفتگو می کرد، گفت هر حرکتی تحریک آمیزی که تفکرات مذهبی و عواطف مردم را آزرده کند، از نظر او محکوم است.او در عین حال تاکید کرد مسائلی از این دست در شرایط انسانی باید حل و فصل شود و گفت که ایران هر گونه تندروی را محکوم می کند.

آقای احمدی نژاد در این گفتگو تاکید کرد که تندروی، سبب زایش بیشتر تندروها می شود.

رئیس جمهوری ایران گفت که اگر سیاستمداران غربی در خصوص چیزهایی که مسلمانان اهانت تلقی می کنند، مواضع “بهتری” بگیرند، شرایط بهبود پیدا می کند.

ماجراجویی‌های صهیونیست‌ها
مصاحبه کننده سی‌ان‌ان، سوال خود درباره حمله نظامی اسرائیل به ایران را این طور از رئیس جمهوری ایران پرسید که اگر اسرائیل به ایران حمله کند، آیا ایران به اسرائیل پاسخ می دهد.

محمود احمدی‌نژاد در پاسخ گفت: “پاسخ ایران کاملا واضح است و من نیازی به توضیح نمی بینم.”سپس آقای احمدی‌نژاد گفت که این حق هر ملتی است که از خود دفاع کند.

در ادامه پاسخ خود به این سوال، رئیس جمهوری ایران یک سوال مطرح کرد. او پرسید که چرا دنیا باید به گونه ای باشد که کسی به خودش اجازه دهد تا کشور “غنی و تاریخی و بزرگی مانند ایران را تهدید کند. آن هم با بهانه ها و برداشت های خودش.”

آقای احمدی‌نژاد همچنین گفت که به نظر او “صهیونیست‌ها بسیار ماجراجو هستند” و گفت که به نظر او اسرائیل “به ته خط رسیده است و می خواهد برای خودش فرصت درست کند.”

۲۷۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.