پاسخ احمدزاده به سبب تساوی با گهر: “بدون شرح”!

۵ م دیماه ،

13-424.jpg

محمد احمدزاده بهترین واژه برای تساوی تیمش مقابل گهر را واژه‌ی “بدون شرح” می‌داند!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد احمدزاده سرمربی ملوان در نشست خبری بعد از بازی با گهر گفت: در مورد این بازی نمی‌توان حرفی زد. یک کرنر، یک گل و یک امتیاز. به آقای مایلی کهن و تیمش که به هدف خودشان رسیدند تبریک می‌گویم. امروز یکی از عجایب فوتبال در همین استادیوم، همان دروازه و همان موقعیت گل مشابه بازی پرسپولیس پیش آمد و باز هم توپ وارد دروازه نشد و همان توپ برگشت و وارد دروازه ما شد. واقعا متاسفم که هواداران را ناراضی به خانه فرستادیم. بابت کسب نکردن این سه امتیاز فقط واژه “بدون شرح” را می‌توان نوشت.

وی در ادامه گفت:‌ استرس بازیکنان طبیعی بود ولی اگر می‌توانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم از شرایط روحی بهتری برخوردار می‌شدیم. من از هواداران باز هم متشکرم که دوباره به ورزشگاه آمدند و باز ما را حمایت کردند و ما در عین ناباوری نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم. من دوست دارم این اتفاق‌هایی که برای تیم ما می‌افتد و این بدشانسی‌ها تمام شود. هم در این بازی و هم در بازی با پرسپولیس در لیگ همه دیدند که ما مستحق پیروزی بودیم. فقط بدشانسی اجازه این کار را به ما نداد.

وی در مورد شرایط هواداران استادیوم انزلی گفت: بسیار وقت است که شرایط هواداران ملوان بسیار خوب است و جو مناسبی را در ورزشگاه شاهدیم. اگر شرایط نامساعد بود کمیته انضباطی ما را هم محروم می‌کرد ولی از این جهت متاسفیم که در این جو بسیار خوب فوتبالی ما با نتیجه نگرفتن، سلامتی هوادارانمان را به خطر می‌اندازیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.