پاسخ ایران در برابر رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود

۱۵اردیبهشت،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جمهوری اسلامی ایران در صورت ملاحظه هرگونه واکنش و رفتار جنگ‌طلبانه از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان می‌دهد که قطعا این اقدام به‌نفع این رژیم نبوده و جواب دندان‌شکنی را ازسوی ایران خواهد داشت.

“صفر نعیمی‌رز ” نماینده آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکیل” ائتلاف غیر رسمی با عنوان ۴+۱ ” از سوی آمریکا، برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران، سوریه و حزب‌الله لبنان، گفت: این ائتلاف در مکاتبات وزارت خارجه آمریکا با رمز ۴+۱ نامگذاری شده که شامل عربستان سعودی، اردن، امارات، ترکیه و رژیم غاصب صهیونیستی است.
 
وی در ادامه افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و کوتاه شدن دست بیگانگان از کشورمان، استکبار با طراحی و برنامه‌ریزی‌های مختلف  به‌دنبال توطئه علیه ایران بوده این درحالی است که کشورمان به‌ سبب توان بالای امنیتی-اطلاعاتی از تمامی افکار دشمنان خود آگاهی دارد بنابراین چنین اقداماتی کار به جایی نخواهد برد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در صورت ملاحظه هرگونه واکنش و رفتار جنگ‌طلبانه از سوی رژیم صهیونیستی جواب دندان‌شکنی خواهد داد که قطعا این اقدام به‌نفع این رژیم غاصب صهیونیستی نیست.

گفتنی است یک روزنامه صهیونیستی نوشت آمریکا برای مقابله با ایران، ائتلافی غیررسمی از چند کشور عربی، ترکیه و اسرائیل در منطقه به وجود آورده است که هدف از این ائتلاف تازه مقابله با محور ایران، سوریه و حزب الله لبنان است و اعضای این ائتلاف غیررسمی به مبادله اطلاعات و ارائه اخطارهای امنیتی با یکدیگر می‌پردازند و در مرحله بعدی بر همکاری متقابل برای خنثی کردن برنامه‌های تروریستی اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.