پاسخ ایران ویران کننده است

جام جم آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: هیچ تردیدی در دفاع قدرتمند از منابع و حاکمیت ملی و تمامیت ارضی خود نداریم .

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سرتیپ احمد وحیدی پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به تهدیدات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی گفت : با تمام قوا در میدان حاضریم و صهیونیست ها با سد مستحکم ما که متکی بر توانمندیهای درون زاست مواجهند.

وی گفت: توانمندیهای ما در چارچوب خدمت به منطقه است و این به رغم نیروهای فرامرزی است که با حضور نامشروعشان امنیت منطقه را با خطر مواجه کرده اند.

سردار وحیدی افزود: جمهوری اسلامی با توان بومی دفاعی خود همواره منادی امنیت بومی و پایدار است و توانمندیهای ما در خدمت  امنیت درون زای بومی است.

وزیر دفاع همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره عکس العمل ایران در برابر رجزخوانی و تجاوز احتمالی صهیونیست ها به ایران گفت: لفاظی ها و سخنانی که امروز صهیونیست ها بیان می کنند غالبا ناشی از مشکلات و بن بست های فراوانی است که این رژیم با آن مواجه است.

سردار وحیدی افزود: امروزه رژیم صهیونیستی با توان بسیار قدرتمندی در کنارش به نام مقاومت اسلامی مواجه است همچنان که در داخل سرزمین های اشغالی نیز با توان دیگری مواجهند که آثار آن را در جنگ ۲۲ روزه مشاهده کردند.

وی گفت: صهیونیست ها پس از جنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه آتش جنگ سومی را در سوریه مشتعل و تلاش کردند این کشور را که در محور مقاومت است دچار مشکل کنند.

سردار وحیدی افزود: در جنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه شکست خوردند و در جنگ سوریه نیز علیرغم بیش از یک و نیم سال فشار هنوز موفقیتی نداشته  و نتوانسته اند به دستاوردهای تحت نظرشان برسند.

وی بخشی از علل تهدیدات اخیر صهیونیست ها را ناشی از انتخابات ریاست جمهوری امریکا ، بخشی را ناشی از پوشش دادن مشکلات فراوان داخل سرزمین های اشغالی و بخش دیگری را به علت مشکلات ناشی از بیداری اسلامی برای این رژیم اشغالگر برشمرد.

سردار وحیدی گفت: اگر صهیونیست ها بخواهند علیه جمهوری اسلامی عمل کنند جوابش را خود عناصر صهیونیست از قبل داده اند همچنان که یکی از مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا هشدار داد “اگر اقدامی علیه جمهوری اسلامی انجام دهیم آنچنان بلایی سرمان می‌آورد که تا به حال ندیده‌ایم و این فقط بخشی از پاسخ جمهوری اسلامی به کمترین تجاوز صهیونیست ها خواهد بود”.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.