پاسخ بنیاد شهیدبه خوانندگان خبرآنلاین: دولت استخدام دیپلم وزیردیپلم را ممنوع کرده است

یکی ازخوانندگان به نام رضا نوشته بود:« باعرض سلام ، من ۱۸ سالمه فرزند جانباز ۲۵ درصد به دلایل مشکلات مالی تا سوم دبیرستان بیشتردرس نخوندم۱ سال تمام است که قصد استخدام دارم اما کسی پاسخ گونیست میگویند فقط دیپلم /تا اسخدامی هست استخدام کنند مثل همه که رفتن تعهد دادن بعدا دیپلم بگیرن چراکسی که زیر دیپلم است ادم حساب نمیشود.»
صدوقی، معاونت تعاون استان تهران درباره سئوال مطرح شده این خواننده گفت:« امروز برای افراد دیپلمه شرایط کاری سختی وجود دارد. درحال حاضراستخدام دردستگاه های دولتی برای لیسانس ها و بالاترصورت می گیرد. اگرهم اداره ای کارمندان دیپلم و زیردیپلم می گیرد برای کاردرمشاغل رده پائین است. به عنوان مثال سازمان تامین اجتماعی به عنوان نگهبان، محیط زیست به عنوان جنگلبان وسازمان زندان ها این افراد را به عنوان زندان بان می گیرد.»
وی ادامه داد:«زمانی که دولت استخدام دیپلم و زیر دیپلم را ممنوع کرده است ما نمی توانیم کسی را با این مدارک وارد دولت کنیم. از سوی دیگردرشان این افراد هم نیست که به عنوان آبدارچی و نگهبان درادارات مشغول بکارشوند.»
صدوقی راه حل حمایت ازاین افراد را داشتن مشاغل آزاد عنوان کردو گفت:«فرزندان شهیدی که زیردیپلم ودیپلم هستند بهتراست به سراغ مشاغل آزاد بروند. دراین بخش نیزما کمک های برای گرفتن جواز کسب و خدمات غیر دولتی به آنها می دهیم.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.