پاسخ به خواننده خبر آنلاین:اتوبوس های عادی رسالت نمی توانند ار خط بی آرتی عبور کنند

یکی از خوانندگان با نامه مینا نوشته بود:با سلام الان در بزرگراه رسالت خط بی آرتی افتتاح شده. این خط با توجه به ترافیک سنگین صبح و عصررسالت بسیارخوب است. ولی الان این خط بیشتر مشکل زا شده و نیاز مسافرین رو به طور کامل رفع نمی کند. زیرا
از محدوده ی میدان رسالت تا قبل ازپل سیدخندان این اتوبوس ها از اتوبان به صورت مشترک عبور می کنند: خط تهرانپارس مطهری – خط رسالت قدس- خط رسالت شهید بهشتی- خط رسالت میدان صنعت- خط رسالت آفریقا – و قبلا هم خط اشراق آرژانتین.
الان بی آرتی فقط می تواند جوابگوی مسافران خط اشراق آرژانتین باشد. ما باید در اتوبوس های دیگر بنشینیم و در ترافیک بمانیم و شاهد عبور فقط خط علم و صنعت به آرژانتین باشیم. ترتیبی دهید تا تمام اتوبوس ها حداقل در مسیرهای منحصر به ورود اتوبوس از این خط استفاده کنند. و ما هم اینقدر معطل نشویم» 

متن جوابیه شرکت واحد و اتوبوسرانی تهران وحومه به این شرح است:

مدیریت محترم رسانه خبرآنلاین

موضوع پاسخ مطلب «افتتاح خط تند رو در بزرگ راه رسالت»

احتراماٌ به عنایت به مطالب مندرج در آن رسانه با عنوان « افتتاح خط تند رو دربزرگ راه رسالت» به آگاهی می رساند: کلیه اتوبوس های خط تندرو چپ دربوده و درایستگاه های مربوطه نیز صرفاً توقف آنها امکان پذیر می باشد.

با عنایت به اینکه سایراتوبوس های خطوط عبوری راست درو درصورت تردد درمسیرویژه وپیاده وسوارنمودن مسافران بروز تصادفات و حوادث ناگوار را اجتناب ناپذیر خواهد نمود، لذا اقدامی در خصوص موافقت با در خواست شهروند محترم میسر نمی باشد.

فریگر رزم آزما

مشاور مدیر عامل در امور اطلاع رسانی و تبلیغات

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.