پاسخ به خوانندگان خبرآنلاین: چرا پراید دیر تحویل داده می شود؟

 با اینحال یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: در تاریخ ٢۶ شهریور ٩١ یکدستگاه پراید ثبت نام کردم وقتی به نمایندگی پس از ۴٠ روز در مورد تحویل خودرو سوال کردم پاسخ دادند بروید و از رییس شرکت سایپا کیلومتر فلان جاده کرج شکایت کنید من با وام بانکی این ماشین رو ثبت نام کردم و الان در حال بازپرداخت وام خودرویی هستم که معلوم نیست کى تحویل خواهم گرفت به گفته نمایندگى انها هنوز ثبت نام مرداد ماه رو هم تحویل نداده اند.
این درحالی است که قائم مقام فروش سایپا بااشاره بر اینکه طی روزهای آتی مشکل برطرف خواهد شد و تمام پرایدهای ثبت سفارش شده تحویل داده می شود، علت این تاخیر در تحویل خودروهای پراید را الزام این شرکت بر تحویل پراید با ایربگ بوده است.
درحالیکه به گفته امیرحسین امیری، این خودروها تا شهریورماه بدون ایربگ به فروش سیده بود که به دلیل عدم شماره گذاری توسط راهنمایی و رانندگی تاخیر در تحویل پراید صورت گرفت تا توافقی بر سر تحویلی های تا شهریورماه بین سایپا و راهنمایی و رانندگی صورت پذیرد.
براساس اظهارات این مقام مسوول در سایپا اگر هر یک از متقاضیان خودرو تمایل به تحویل پراید با ایربگ را داشته باشند مانعی وجود ندارد و با پرداخت مابه التفاوت می توانند پراید را با ایربگ دریافت کنند.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. Mehdi:

    با سلام شرکت سایپا قرار بود پراید ۱۳۱بهمن ماه تحویل بدن ولی الان اسفندماهیم هر وقت مراجعه میکنم میگن دست ماه نیست باید صبر کنی اگه تاخیر بدن ۳۰ درصد بهت سود میدن جناب سایپا من اگه سود میخواستم پولمو میذاشتم بانک چه ماشین بگیرم الان پنج روز به سال جدید مونده من ماشینو لازم دارم شما باید اینو درک کنید

  2. نگار:

    خدا پدرتونرو بیامرزه از ۱۵ مرداد که پول ریختم تاحالا هنوز هیچ خبری از تحویل خودرونیست پیامک زدند در صورت تمایل تبدیل به ایربگ دارش کنیم زنگ میزنیم سایپا میگن اجباریه. سایپا باید خودروی من رو تا ۱۸ شهریور میداده تقصیر من چیه که ندادند از اول مهرماه هم ایربگ اجباری شده؟ یکی به درد دل این مردم برسه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.