پاسخ به خوانندگان خبرانلاین : آب شرب چه نقاطی از شهرک شهید باقری مشکل دارد؟

چند روز پیش هم در بخش مشکلات مردم گلایه هایی از بی کیفیت بودن آب شرب شهرک شهید باقری در انتهای خیابان همت غرب داشتیم که البته توضیحاتی نیز در پاسخ به این گلایه ها در خبرآنلاین به نقل از مدیر آبفای منطقه یک شهرک های غرب تهران منتشرشد. با اینحال روز گذشته یکی دیگر از خوانندگان خبرآنلاین نوشت: با سلام . در قسمت مشکلات خبر آنلاین مشکلی را دیدم که چند تن از دوستان مطرح کرده بودند ، من هم خواستم حرفهای آنها را تصدیق کنم . بنده هم ساکن شهرک شهید باقری ( انتهای همت غرب ) هستم و آب شرب و غیر شرب این شهرک بسیار وضع خطرناکی دارد . اصلاً نه قابل خوردن هست و نه قابل استفاده برای ظرف شستن و استفاده برای کولر و حمام هست . این آب آنقدر شوره و رسوب دارد که تمام وسایل از جمله کولر و شیر آلات داخل منزل و لوله های آب را فرسوده میکند . واقعاً ما مردم شهرک شهید باقری نمیدانیم که این مشکل را باید به چه کسی بگوییم. لطفاً این مشکل را بررسی و نتیجه را در سایت اعلام بفرمایید.
برهمین اساس مدیر آبفای منطقه یک شهرک های غرب تهران، از مشترکان این منطقه درخواست کرد که اگر در منطقه ای خاص از این شهرک مشکلی وجود دارد منطقه را مشخص کنند تا تیم آزمایشی این شرکت برای بررسی کیفیت آب به این مناطق ارسال و نتیجه اعلام شود.
این درحالی است که مدیر آبفای منطقه یک شهرک های غرب تهران تاکید دارد که آب این منطقه از طریق چاه تامین می شود و البته هر روز توسط ماموران وزارت بهداشت این آب تست می شود.
به گفته آذر، این آب در مخازن ابتدا ضدعفونی می شود و به صورت کاملا بهداشتی در اختیار مشترکین قرار می گیرد.
وی درعین حال خاطرنشان کرد: در صورت احداث تصفیه خانه شماره ۶ طی سه تا چهار سال آینده آب این منطقه از طریق سد کرج تامین خواهد شد.
با اینحال به گفته مدیرآبفای منطقه یک شهرک های غرب اگر باز مشترکان احساس می کنند کیفیت آب شرب آنها مناسب نیست می توانند منطقه مورد نظر را اعلام کنند تا بررسی های بیشتر صورت گرفته و اطلاع رسانی شود.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.