پاسخ به خواننده خبر آنلاین: به زودی از شر سر وصدای دریچه های فلزی خیابان ها راحت می شویم

۸ م دیماه ،

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« درسیستم ۱۳۷ شهرداری برای اعلام مشکلات عناوین مشخص و از پیش تعیین شده است. متاسفانه بسیاری ازعناوین و مشکلات دراین لیست قید نشده است. به طور مثال تقاضای تعویض دریچه های فلزی خیابان با دریچه های کامپوزیت که آلودگی صوتی ندارند که در لیست ۱۳۷ شهرداری وجود ندارد.
یکی دیگرازخوانندگان خبر آنلاین نیز نوشته بود:«خیلی ازدریچه های فلزی خیابان ها سر و صدای مزاحم دارند چرا شهرداری اینها را با دریچه های کامپوزیت تعویض نمی کند؟»
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه دو خبر در این باره از رفع مشکلات دریچه های سطح معابر منطقه با اجرای طرح همسطح سازی دریچه ها خبر داد. روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران به نقل از طهمز احمدپور با بیان اینکه همسطح نبودن دریچه ها یکی از مشکلات ترددی خودروها در شهر است افزود: شهرداری منطقه دو تهران همسطح سازی دریچه های معابر این منطقه را در دستور کار خود قرار داده و با همکاری شهرداری های نواحی منطقه در حال اجرایی شدن است.
وی با بیان اینکه بیش از ۳۴ درصد مسیرهای بزرگراهی شهر تهران در منطقه دو قرار دارد اظهارداشت: با توجه به حجم بالای ترددهای داخل شهری در این منطقه، همسطح سازی دریچه ها نقش مهمی درروان سازی ترافیک منطقه دارد.
معاون فنی وعمران شهرداری منطقه دو تهران با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی شرکت های خدمات رسان عاملی مهم در بر هم خوردن نظم دریچه های معابر است گفت: «تعاملات شرکت های خدمات رسان نظیر آب، گاز و فاضلاب با شهرداری جهت کاهش مشکلات دریچه ها باید بیشتر شود.»
به گفته احمدپور، انجام روکش آسفالت معابر منطقه به پیمانکاران ابلاغ شده است که همسطح شدن سطح دریچه ها با سطح آسفالت درآن مورد توجه قرار گرفته است.
۴۵۲۳۵ 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.