پاسخ به خوانندگان خبرآنلاین : خودرو های ثبت نامی شهریور با قیمت قبل تحویل داده نمی شود

۰۷م آذر ،

دراین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: خواهشمندم افزایش قیمت ۱۲مهرماه خودروهایی که قبل از این تاریخ ثبت نام کرده اند را جدی بگیرید تا در شهریور افزایش قیمت نخورند.
این درحالی است که براساس اطلاعیه خودروسازهای داخلی، تمام خودروهایی که مدت زمان تحویل خودروی آنها پیش از ۱۲ مهرماه بوده می توانند خودروی خود را به قیمت قبل دریافت کنند اما خودروی هر متقاضی که تاریخ تحویل آن پس از این تاریخ بوده و یا قبل از ۱۲مهر ماه ثبت نام کرده اند شامل افزایش قیمت می گردد.
بنابراین در چنین شرایطی باید گفت که متقاضیانی چون این خوانندگان خبرآنلاین باید خودروی خود را با قیمت روز تحویل بگیرند.
درعین حال خودروسازها به سبب ارزبری بسیاری از محصولات خو، خودروهای تحویلی پیش از ۱۲ مهرماه را با ضرر به مشتریان خود فروخته اند و گفته می گردد با وجود افزایش قیمت بازهم بسیار از خودروها چون تندر ۹۰ با ضرردهی خودروساز به بازار عرضه می گردد. 

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. امین پرورش:

    اینجانب دردوم شهریورماه نودویک برای یک دستگاه ال نود ثبت نام نموده ام وامروز که نوزدهم بهمن.ماه نودویک است هنوزتحویل نگرفته ام واس ام اس برام اومده که برو به انتخاب خودت تبدیل کن. حالا که رفتم تبدیل کنم. پارس سال برایشصت روزه دیگر تحویل می دهند اگر هم بدهندقیمت هم که معلوم نیست لطفا بررسی کنید با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.