پاسخ به خوانندگان خبرآنلاین: نمایندگی های متخلف ایران خودرو لغو امتیاز می شوند

۰۹م آذر ،

یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: لطفا به مشکل من رسیدگی کنید. این اواخر به هر نمایندگی ایران خودرو برای تعویض قطعات پژو ۲۰۶ خود سر می زنم می گویند قطعه گارانتی موجود نیست ولی اگر آزاد بخواهید موجود است بالاخره چه کسی جوابگوی این مشکل است؟
این درحالی است که به نقل از مدیر عامل شرکت ایساکو شرکت ایران خودرو، تیم های ویژه بازرسی جهت تشدید نظارت بر نمایندگی‌های گروه صنعتی ایران خودرو و برخورد با نمایندگی‌های متخلف تشکیل شده است.
وی افزود: با عاملان هرگونه تخلف در عرضه، گرانفروشی، عدم پاسخگویی و ارایه خدمات نامطلوب به مشتریان به طور جدی برخورد خواهد شد.
نمکین تاکید کرد: شرکت ایران‌خودرو در سال جاری بیش از سنوات قبل، در زمینه نظارت و بازرسی بر عملکرد نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خود، اقداماتی را به صورت نظام‌مند انجام داده است.
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو تصریح کرد: ارزیابی‌های سالانه فروش ایران خودرو، سبب شده است تا عملکرد کلیه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش مورد سنجش قرار گرفته و براساس معیارهای تعیین شده، ارزیابی شود.
وی افزود: بر همین اساس در سال ۹۱ فعالیت بعضی نمایندگی‌هایی که به سبب فاصله از استانداردها و معیارهای تعیین شده برای ارایه خدمت به مشتریان،‌ لغو امتیاز شده و یا فعالیت آنان به صورت تعلیق درآمده است.
نمکین خاطر نشان ساخت: شرکت ایران‌خودرو با هدف تکریم مشتریان خود، تعداد ۲۱ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خود در سطح کشور را به سبب رعایت نکردن اصول و ضوابط تعیین شده در ارتباط با مشتری لغو امتیاز کرده و فعالیت تعداد ۲۲ نمایندگی نیز به صورت تعلیق درآمده است.
۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.