پاسخ به خوانندگان خبرانلاین: پول شما ظرف دو هفته بر می گردد

۲۹ آبان ،

برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: با سلام اینجانب در تاریخ ۲۱ آبان از یکی از فروشگاه هایی که دارنده دستگاه کارت خوان ( POS ) بانک پارسیان است اقدام به خرید کرده ام که خرید مزبور ناموفق بود. ولی متوجه شدم که علیرغم عدم خرید، پول از حسابم کسر گردیده است! پس از تماس با یکی از شعب بانک پارسیان فرمودند که ۷۲ ساعت صبر نمایید، پس از ۷۲ ساعت میفرمایند که بایستی هم مغازه دار محترم و هم من با در دست داشتن پرینت حسابهایمان به بانک مراجعه نماییم تا رسیدگی شود! حال سوال من این است که چه لزومی دارد برای اینکار که یک مشکل مربوط به بانک است من باید کلی وقت گذاشته و پس از شش روز پی گیری تازه بروم با مغازه دار هماهنگ کنم و … یعنی نمیشود این اشتباه کاملا مشخص را بدون حضور مستقیم اشخاص حل نمود؟
این درحالی است که رئیس اداره اترباط با مشتریان بانک پارسیان حضور مغازه دار به همراه صاب حساب را کاملا رد می کند و تاکید دارد: طبق بخشنامه های ما در صورت مغایرت حساب فرد به اولین شعب بانک پارسیان مراجعه و با پرکردن یک فرم و صرف مدت حداقل دو هفته به پول خود خواهد رسید.
به گفته رضایی، مشترک می تواند با مراجعه به هر یک از شعب بانک پارسیان این فرم را پر کند و نیاز به مراجعه به شعب خاص وجود ندارد.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.