پاسخ به سوال خوانندگان خبرآنلاین: مشکل تبدیل نشدن تاکسی های فرسوده با تازه چیست؟

۲۲م آذر ،

وی می نویسد: سلام…من چند روز پیش۹۱/۹/۱۴ در رابطه با بلاتکلیفی نوسازی تاکسی های فرسوده نظر گذاشتم اما پاسخی ندادین خواهشا پیگیری کنید ممنون میشم حتما سر میزنم امیدوارم از طریق این پایگاه اینترنتی خبری خوب نتیجه ای بگیرم. بی جوابم نگذارید. با سپاس
این درحالی است که امیررضا رجبی معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور تاکید دارد: در سال قبل از ۸۰ هزار خودروی فرسوده شناسایی شده ۳۳ هزار دستگاه نوسازی شده اند.
به گفته وی ، در سال جاری نیز برنامه ریزی ها برای نوسازی تاکسی ها صورت گرفته اما به سبب متوقف شدن شماره گذاری بعضی از خودروها اجرای این طرح با تاخیر مواجه شد.
رجبی تصریح کرد: خودروهای سمند و پژو ۴۰۵ نیز از جمله خودروهایی بود که تولید آنها به داشتن یک ایربگ متوقف شد در حالیکه راهنمایی و رانندگی کشور تاکید دارد که این خودروها باید دو تا ایربگ داشته باشند.
معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور تاکید کرد از سال قبل ۳ تا ۴ هزار تقاضا باقی مانده بود که با مذاکراتی که صورت گرفت مجوز تبدیل آنها را گرفته ایم.بنابراین در حال حاضر تقاضایی باقی نمانده که خودرو اسقاط شده باشد اما بلاتکلیف مانده باشد.
امیررضا رجبی با اشاره بر اینکه برای جایگزینی تاکسی های فرسوده مذاکراتی با خودروسازها برای ورود ام وی ام ۵۳۰ و ال ۹۰ به چرخه حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی صورت گرفته است تاکید کرد: شرایط اسقاط و فرایند طی شده مشکلی ندارد و در تلاشیم تا با مذاکره داشتن یک ایربگ در تاکسی ها را حل کنیم تا هر چه زودتر جایگزینی ها صورت بگیرد.
 

۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.