پاسخ دانشگاه شهید iبهشتی iبه خبرآنلاین:متقاضیان دانشگاه مجازی بسیار بودند آزمون گذاشتیم

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«مسئولین دانشگاه شهید iبهشی چند سالی است که قصد دارند یک دانشکده الکترونیکی(مجازی) راه اندازی کنند. این ماجرا iبه کجا رسید ؟ چه وقتی قرار است تا رشته های کارشناسی ارشد حقوق را در این دانشکده مجازی وارد شود؟»
اعتمادی معاون روابط عمومی دانشگاه شهید iبهشتی در پاسخ iبه مشکل مطرح شده این خواننده گفت:« اطلاعات این دانشگاه درباره پردیس شماره دو روی پایگاه اینترنتی دانشگاه شهید iبهشتی قراردارد.البته ثبت نام رشته های این پردیس شماره دوانجام شده است.اما ازآنجایی که تعداد ثبت نام شده ها ومتقاضیان بسیار بوده است تصمیم گرفته شده تا برای ورود این افراد آزمونی درنظرگرفته شود. ازهفته گذشته همه مواد آزمونی برروی پایگاه اینترنتی قرارگرفته است وشرکت کنندگان برای کسب اطلاع از آزمون باید iبه سایت دانشگاه شهید iبهشتی مراجعه و اطلاعیه پردیس شماره دو را مطالعه کنند.»
وی افزود:«البته دربرخی ازرشته ها آزمونی در نظر گرفته نشده است.اسامی این رشته ها نیز بر روی پایگاه اینترنتی قرارگرفته است. درحال حاضر مواد امتحانی و ضرایب آن را می توان در این جدول دید. البته هنوززمان آزمون اعلام نشده ولی این وقت متعاقباً درهفته های آتی از طریق همین پایگاه اینترنتی iبه شرکت کنندگان اعلام خواهد شد. »
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.