پاسخ دندان‌شکن به غربی‌ها با تمهیدات رسانه‌ای

به گزارش ممتازنیوز به نقل از جام جم آنلاین

پاسخ دندان‌شکن به غربی‌ها با تمهیدات رسانه‌ای

جام جم آنلاین: معاون صدای رسانه ملی با اشاره به قطع شبکه‌های برون‌مرزی ایران خاطر نشان کرد: مطمئناً با تمهیدات لازم رسانه‌ای و با بکارگیری ماهواره بومی می‌توانیم به اینگونه شیطنت‌ها پاسخ دندان شکن بدهیم.

  به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی در واکنش به حذف شبکه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از ماهواره هاتبرد، این اقدام را، نشانه عملکرد موفقیت‌آمیز و اثربخش برنامه‌ها و پیام‌های رسانه‌های برون‌مرزی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان دانست.

  وی به تأثیر رسانه‌ای ایران در جهان، به ویژه نقشی مؤثر کشورمان در بیداری اسلامی در طی یکی دو سال اخیر اشاره کرد و یادآور شد: امپریالیسم خبری تاب تحمل سخن حق و فریاد مستضعفان و محرومان جهان را نداشته و با زیر پا گذاشتن بی شرمانه و آشکار تمام قوانین و کنوانسیون‌های حقوقی بین‌المللی و عرف جهان تصمیم به قطع آنها گرفته‌اند.

  معاون صدای رسانه ملی با اشاره به رسوایی و دروغ بزرگ کشورهای سرمایه داری تصریح کرد: سردمداران دموکراسی که از آزادی بیان و جریان آزادی اطلاعات در قرن ۲۱ و جهان شیشه‌ای به عنوان ابزار و وسیله‌ای برای فریب افکار عمومی استفاده می‌کنند، در عمل به هیچ گونه عهد و پیمان و تعهدی پایبند نیستند.

  وی همزمانی قطع شبکه‌های برون‌مرزی جمهوری اسلامی ایران با تشدید فشارهای بین‌المللی و تحریم‌ها علیه ایران و توهین به نبی اکرم اسلام را حکایت از عمق ضعف و ناتوانی غربی‌ها دانست و اظهار کرد: اقدامات اخیر غربی‌ها نشانگر ترس آنها از افشاگری جنایات و اقدامات ضد انسانی و حقوقی بشر داشته و در عین حال حاکی از عمق خصومت، کینه و دشمنی آنها نسبت به اسلام و ایران دارد.

  صوفی با بیان این‌که یکی از مهم ترین اهداف رادیو، تبلیغ رسالت الهی بر اساس تکلیف شرعی و رسانه‌ای است، خاطر نشان کرد: غربی‌ها می‌دانند که ما در تحریم‌ها ساخته می‌شویم و مطمئناً در کوتاه مدت با تمهیدات لازم رسانه‌ای و در دراز مدت با بکارگیری ماهواره بومی می‌توانیم به اینگونه شیطنت‌ها پاسخ دندان شکن بدهیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.