پاسخ روابط عمومی ایرانسل به خوانندگان خبرآنلاین: مسابقه های ایرانسل کلاهبرداری نیست

نمایش اسلاید

/Images/News/Larg_Pic/8-7-1391/IMAGE634845173869152456.gif ایرانسل

/Images/News/Larg_Pic/8-7-1391/IMAGE634845174303613219.gif ایرانسل

 برخی از خوانندگان ما مشتریان این مسابقه ها هستند و البته گلایه هایی هم دارند که بیشتر به نظر می رسد به دلیل عدم آگاهی خوانندگان ما از نحوه اجرای این مسابقه ها قبل ازآنکه مشتری آن شوند، اتفاق افتاده است.
برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: مدتی است که شرکت مخابراتی ایرانسل از طریق یک شرکت ظاهرا خصوصی (بییپ) اقدام به برگزاری مسابقاتی با جوایز باور نکردنی می نماید که بدیهتا درآمد خوبی هم از طریق دریافت هزینه اجباری اس ام اس های دریافتی برای این ۲ شرکت در پی دارد.
این مسابقات بدین ترتیب است که با ارسال پاسخ سوال بعدی برای شما ارسال می شود و هر ارسال اس ام اسی هم برای دریافت کننده ۹۹ تومان هزینه در پی دارد.
اما مشکلات این طرح که من از آن با عنوان کلاه برداری یاد کرده ام چیست؟
۱- هیچ کجا معلوم و مشخص نیست که برنده چه کسی است!
برنده در یک بازده زمانی خاص از یک ماه تا ۲ ماه بعد از هر مسابقه با ارسال کدی، اس ام اسی دریافت می کند که شما متاسفانه برنده نشده اید!
چه زوری است که حتی برای معلوم شدن اینکه نبرده ایم باید ۹۹ تومان دیگر بپردازیم.
۲- تحمیل هزینه اجباری بر شرکت کننده
در حالیکه درهمه جای دنیا هزینه موقع ارسال اس ام اس شما دریافت می شود اینجا به عکس هر وقت که شرکت دوست داشت و پیامی به شما ارسال کرد شما خواسته نا خواسته پولی از حسابتان کسر می شود. بدین ترتیب هر اس ام اسی که جواب ندهید شرکت اس ام اس دیگری برای شما می فرستد و مجددا شما را شارژ می کند.
همچنین حتی در صورت خروج مدام برای شما اس ام اس می آید که مسابقه جدید و سوال جدید و بازهم شمایید که باید هزینه بدهید. همچنین بارها اتفاق می افتد که شما را از سوال مثلا ۱۰ به سوال اول بر می گردانند و امتیاز مربوطه نیز معلوم نیست به حساب چه کسی می رود.
روابط عمومی شرکت ایرانسل در پاسخ به این گلایه ها به وبسایت ایرانسل اشاره می کند و تاکید دارد در وب سایت irancell.ir در بخش مسابقه ها آرشیو برندگان تمام مسابقات برگزار شده موجود است.
براساس اظهارات مسوولان این روابط عمومی، برای لغو عضویت، شرکت کننده می تواند کد LAGHV NGIN را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.با اینحال با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
درعین حال تاکید می شود :در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود در مسابقه می توانید کد NG 1010 را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
اما در خصوص اعلام برندگان روابط عمومی ایرانسل متذکر می شود: اسامی برندگان از طریق تماس تلفنی اطلاع رسانی می شود و بعد از انجام قرعه کشی، اسامی برندگان روی سایت ایرانسل و سایت شرکت برگزار کننده قرار خواهد گرفت.
درعین حال شرکت کنندگان یک ماه پس از اتمام مسابقه، با ارسال KWIN به ۸۲۸۲ ، می توانند از نتیجه رقابت خود در مسابقه مطلع شوند.
همچنین این روابط عمومی در خصوص پرداخت ۹۹ تومان به ازای هر اس ام اس تاکید می کند: هزینه ۹۹ تومن به ازای اس ام اس دریافتی است و در واقع شرکت کننده هزینه سوال ارسالی که حجم ۴ تا ۵ اس ام اس را در بردارد می پردازند. ضمن اینکه این امر توسط برگزار کنندگان مسابقه در اولین اس ام اس برای مخاطبان اطلاع رسانی می شود تا اگر کسی تمایل به کسر این رقم در ازای هر سوال دارد در این مسابقه شرکت کند.
۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.