پاسخ سایپا به سئوالات خوانندگان خبرآنلاین درباره تیبا

آقای عباسی این که برخی از خوانندگان ما نسبت به کیفیت خودروی تیبا گلایه دارند تا چه اندازه مورد تایید شماست؟
طبق گزارش سازمان بازرسی کیفیت کیفیت تیبا از پراید بسیار بالاتراست. اگرچه ما تنها به این آماراکتفا نکرده ایم و روز به روز در حال ارتقاء کیفیت این خودرو هستیم.به عنوان مثال گیربکس این خودرو دچار مشکل بود که در جهت افزایش ارتقاء این خودرو آن را رفع کرده ایم.
برخی از خوانندگان ما در لیست افرادی قرار دارند که سری اول تولید این خودرو را خریداری کردند. باتوجه به اینکه شما تاکید دارید که کیفیت این خودرو نسبت به روز اول بهتر شده است پس تکلیف افرادی که سری اول تولید را خریداری کرده اند،چیست؟
ما به همین منظور برای این افراد کارت نارنجی در نظر گرفتیم. کسانی که این کارت را در اختیار دارند می توانند از سرویس های ویژه ما بهره مند شوند. ضمن اینکه ما در حال حاضر طرح گسترش خدمات پس از فروش این خودرو را در برنامه داریم.
اما گفته می شود نمایندگی ها با وجود کارت های نارنجی هم از متقاضیان وجه دریافت می کنند؟
به هرحال اگر قطعه مصرفی باشد قطعا نمایندگی ها پول دریافت خواهند کرد اما اگر قطعه غیرمصرفی باشد هیچ نمایندگی حق دریافت وجه ندارد و در صورت مشاهده چنین تخلفی صاحبان تیبا می توانند با شماره ۱۸۱۷ تماس بگیرند و شکایت خود را به صوت جدی پیگیری کنند.
درست است که متخصص فنی خودروی تیبا در اکثر نمایندگی ها وجود ندارد؟
بعید می دانم چنین چیزی صحت داشته باشد. تیبا کالای استراتژیک سایپاست و به همین منظور ما برای تمام مسوولان نمایندگی ها کلاس های فنی گذاشته ایم و درعین حال درحوزه خدمات پس از فروش و ارتقای لحظه به لحظه آن بسیار فعال هستیم.
تقاضا برای خرید تیبا چگونه است؟
درحال حاضر به دلیل اختلاف قیمت تیبای تولید کارخانه با بازار بین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تقاضا به شدت افزایش یافته است.ضمن آنکه افزایش کیفیت این خودرو یکی از دلایل اصلی افزایش این تقاضا بوده است. در حال حاضر تقاضا ۴۰ درصد بیشتر از عرضه است. با این وجود ما در حال حاضر هیچ گونه تعهد عقب افتاده ای نداریم.
هنوز پیش فروش دارید؟
بله اما متقاضیانی که امروز ثبت سفارش کنند به دلیل افزایش تقاضا نسبت به عرضه آذرماه خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.

۴۵/۲۲۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.