پاسخ شرکت مخابرات به مشکل خوانندگان خبر آنلاین: قطعاً مرکزشهید بهشتی پورت خالی دارد

یکی ازخوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:«من دانشجوی فناوری اطلاعات الکترونیکی هستم و برای یادگیری دروس نیاز ۱۰۰% به اینترنت دارم. حال خط تلفن خانه ما که در مرکز مخابراتی شهید بهشتی است از نوع فیبر نوری و به این ترتین هیچ کدام از شرکت های خصوصی نمی تواند روی این خط سرویس اینترنت ارائه دهد!! و فقط خود مخابرات می تواند سرویس دهی کند. با مراجعه من به مرکز مخابرات مسئول بخش ADSL با بررسی خط می گوید که پورت خالی نداریم! و معلوم هم نیست چه زمانی پورت خالی خواهیم داشت حال سوال من این است در منطقه ای که درصد بالایی از خطوط فیبر نوری است و فقط مخابرات می تواند در آن سرویس ارائه دهد آیا نباید ظرفیت های لازم پیشبینی و تخصیص داده شود تا مردم این همه برای دسترسی به اینترنت که خیلی مواقع مثل مورد بنده بسیار ضروری می باشد با مشکل روبرو نباشند؟»
زارعیان مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات ایران ضمن رد عدم وجود پورت خالی درمرکز مخابراتی شهید بهشتی گفت:«قطعاً مرکز مخابراتی شهید بهشتی پورت خالی دارد. ممکن است مشکل این مشترک فیبرنوری باشد که درصورت تمایل می توانند تقاضا دهند تا نسبت به تغییرکابل کشی برای ایشان اقدام شود. ازسوی دیگر این تغییر کابل فیبرنوری برای ایشان هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت.»

به هر حال اگر با مراجعه به این مرکز مجددا به شما پاسخ داده شد که پورت خالی وجود ندارد می توانید مشکل خود را با شماره تلفن و مشخصات با ما در میان بگذارید تا مجددا پی گیری شود.
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی از مشهد:

    در مشهد هم به منطقه جدید الهیه تلفن ثابت و اینترنت انبوهی از تقاضای انباشته وجود داره!! توی این اوضاع کرونایی که همه خدمات غیرحضوری شده مثل سامانه شاد دانش آموزا، کلاسهای درس دانشجوها و دورکاری خودم که کارمندم و… واقعا به اینترنت پایدار و ارزان نیاز داریم.. اما ظاهرا شرکت مخابرات ترجیح میده مردم از تلفن همراه استفاده کنه چون سود بیشتری داره هم قیمت اینترنتش و هم مکالمه! و الا مشهد که از تهران بزرگتر و پرجمعیت تر نیست! یا تهران از استانبول که و توکیو که بزرگتر نیست؛ ضعف فقط در نظارت و مدیریته مسئولانه؛ و رسانه که زبان گویای مردم و نیازها و پیگیری مشکلات و بازخورد اون باشه.
    با سپاس از خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.