پاسخ شهرداری به خوانندگان خبرآنلاین: وضعیت بلوک کشی ها خیابان مجاهدین اسلام موقتی است

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« با سلام. لطفا در مورد بلوک کشی خیابان مجاهدین اسلام تجدید نظری شود.واگرامکان دارد بلوک کشی ورودی خیابان عظیم زادگان برداشته شود. متاسفانه ورود به سمت کوچه های خیابان ایذان بسیار سخت و دشوار گردیده است. با تشکر.»
مهندس دیبایی مسئول ترافیک ناحیه ۶ منطقه ۱۲ شهرداری تهران در پاسخ این خواننده گفت:« بلوک کشی های خیابان مجاهدین اسلام توسط شهرداری مرکز صورت گرفته است و معاونت ترافیک منطقه ۱۲ نیز نقشی در آن نداشته است. البته ازآنجایی که خیابان مجاهدین به خیابان پیروزی منتهی می شود این امرضروری به نظر می رسید. تمام این مسیرها به دستور معاونت ترافیک شهرداری مرکز و شورای عالی ترافیک تغییر یافته اند.»
وی افزود :«البته تغییرجهت های دیگری نیز دریک ماه آینده خواهیم داشت. به عنوان مثال زرین خامه و ایران که جنوب به شمال هستند، شمال به جنوب خواهند شد. این تغییرات که اعمال شد وضعیت بلوک ها دراین خیابان تغییرخواهد کرد. ما درانتظار هستیم که کل کارهای ترافیکیمان به ترتیب انجام شود.»
او ادامه داد:« درشرایط فعلی ضلع رفت و برگشت مجاهدین تفکیک شده است. این تصمیم گیری ها با عکاسی هوایی ومحاسبات معاونت ترافیک مرکز انجام شده است. ما نیز تنها مجری آن هستیم. پس از بلوک کشی ها، دور برگردان ها اصلاح شده است .فعلاً بارترافیکی وجود ندارد. اما به دلیل اینکه مسیر ۱۷ شهریور پیاده راه سازی می شود حجم ترافیکی روی مجاهدین آمده است.این کارهم به دلیل کاهش تصادفات و خطرات جانی انجام شده است. بلوک کشی ها نیز به این دلیل است که ماشین ها درلاین همدیگر نروند. بی شک این تصمیم گیری منطقی و کارشناسی است.این تغییرجهت ها نیز بجز منطقه ۱۲ در منطقه ۱۳ نیز بوجود خواهد آمد.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.