پاسخ شهرداری به خبرآنلاین: خودرو های مراکزتجاری برای اهالی کوچه ایجاد مزاحمت می کردند

۲ م دیماه ،

سعید یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« از مسئولان محترم شهرداری منطقه ۲۰ ( شهرری) درخواست می کنم یک سری به کوچه روبروی امامزاده عبدالله بزنند و توضیح دهند که به چه سببی سر کوچه راهبند گذاشته اند و یک نگهبان هم در اتاقک نگهبانی است که اجازه ورود و خروج به خودروها نمیدهد . مگر کوچه ملک شخصی است ؟!!! »
شهرداری منطقه ۲۰ در پاسخ به این خواننده جوابیه ای صادر و چنین عنوان داشت:
با سلام
احتراماً با عنایت به پیام ارسالی شهروند در مورخ ۲۷/۹/۹۱ در آن پایگاه اینترنتی مبنی براستقرارکیوسک نگهبانی و نصب راهبند دربن بست اسلامی واقع در ناحیه یک، جوابیه جناب آقای محمد رضا لطفعلی شهردار این ناحیه جهت استحضار و درج دربخش مربوطه به حضور تقدیم می گردد:
«معبر مورد نظر شهروند کرامی به صورت بن بست با تعداد اندک پلاک مسکونی بوده و پیرامون آن بافت تجاری، اداری و در مجاورت حرم امامزاده عبدالله (ع) واقع شده است که این مهم سبب تمایل مراجعان غیربومی برای پارک خودرودرمحل مورد نظر گردیده و سبب سلب آسایش اندک ساکنان آن محدوده می گردد لذا طی سنوات قبل اهالی ازورود خودروهای غیرساکن به این بن بست ممانعت کرده و این مهم تداوم داشته است.
ضمنا موقعیت مورد نظر محل عبورو تردد شهروندان دیگر نیست و بن بست اسلامی تعداد محدودی خانوارداشته و ظرفیت توقف خودرو درآن بسیار اندک است.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.