پاسخ شهرداری تهران iبه خبرآنلاین: طرح قرعه کشی خوش حساب های هرساله اجرا می گردد

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«شهرداری تهران اعلام کرده است iبه کسانی که عوارض خود را یکجا و دریک مرحله پرداخت کنند طبق قرعه جایزه می دهند. پیشنهاد شهرداری دراین قرعه کشی ضریبی را نیزبرای کسانی در نظر گیرد که سالهای گذشته نیز عوارض خود را یکجا پرداخت کرده اند. iبه طور مثال کسی که دردو سال گذشته عوارض خود را یکجا پرداخت کرده احتمال برنده شدن بیشتری نسبت iبه دیگران خواهد داشت. iبه این ترتیب می توان مردم را تشویق کرد تا هرساله و بصورت مداوم عوارض خود را پرداخت کنند.»
دکترفرشاد فخیمی ، مدیرروابط عمومی معاونت مالی و اداری شهرداری تهران، درپاسخ iبه این خواننده گفت:« ما اعلام کرده ایم که اگرشهروندان تا ۳۰ آبان عوارض خود را پرداخت کند مشمول جایزه خوش حسابی می شوند. این موضوع مختص امسال نبوده است. زیرا هرسال این طرح اجرا می گردد. iبه این ترتیب اگرکسی سال گذشته عوارض خود را iبه موقع پرداخت کرده اما iبه او اطلاعی داده نشده یعنی اینکه برنده این قرعه کشی نشده است.»
وی افزود:« با این کارتلاش می کنیم که شهروندانمان را برای پرداخت عوارضشان ترغیب و تشویق کنیم. البته همه شهروندان ما خوش حساب می باشند اما این طرح را برای خوش حساب تر ها در نظر گرفته شده است.»
او همچنین درباره پرداخت اینترنتی عوارض نیز گفت :«اگرافراد عوارضش را اینترنتی پرداخت کند. امتیازشان سه برابر می گردد.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.