پاسخ شهرداری منطقه ۲۱ به خوانندگان خبرآنلاین: تا یکسال دیگر وضعیت فضای سبز شهرک آزادی مشخص می شود

یکی از خوانندگان نوشته بود:«سلام مشکلی که توسط کاربر زینلی عنوان شد از دغدغه های مهم ساکنین شهرک آزادی که در جوار اتوبان هستند و از جمله بنده میباشد,با ینکه تمام در و پنجره ها دو جداره هستند ولی مشکل صدا را داریم.
خواهش میکنم شهرداری منطقه ۲۱ مورد را سریعا بررسی کند تا ما در این منطقه روانی نشویم.
مورد بعد اینکه میخواستم بدانم فضای سبزی که قرار هست در انتهای خیابان تیر یک غربی در شهرک آزادی در کنار اتوبان ساخته شود در چه زمان به انجام خواهد رسید»
خانم احمدی کارشناس مسئول روابط عمومی منطقه ۲۱ شهرداری در پاسخ به این خواننده گفت:« درمورد بخش اول سئوال این شهروند باید بگویم که اگر سرو صدا از سوی اتوبان باشد چاره ای جزاستفاده از پنجره های دوجداری استاندارد نیست و راه حل دیگری ندارد.» او در پاسخ به بخش دوم سئوال نیز گفت:«اما درباره بخش دوم سئوال ایشان باید عنوان داشت که درست است در این منطقه زمین های بایرزیادی وجود دارد. اما برای استفاده ازاین زمین ها باید تکلیف مالکیت آنها مشخص شود. به عنوان مثال در انتهای خیابان سوم غربی و درکنارپمپ بنزین نیز زمینی وجود دارد که در پی یافتن صاحبان آن هستیم تا یا زمین را از آنها خریداری کنیم و با با رضایت آنها نسبت به احداث فضای سبز درآن محدوده اقدام کنیم. زمین که درانتهای خیابان یک غربی وجود دارد نیزدارای چنین شرایطی است. به همین دلیل شهروندان این محله ها بهتر است کمی صبرداشته باشند تا کارها به سرانجام رسد. این نوع کارها در یک یا دو ماه به سرانجام نمی رسند اما سعی می کنیم تا یکسال آینده آن را به سرانجام برسانیم.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.