پاسخ شهرداری واوان به خبرآنلاین:منتظراجرای عملیات فاضلاب شهری هستیم

این خبر امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

محمد یکی از خوانندگان نوشته بود:« با سلام، اینجانب یکی از اهالی واوان محله امامزاده هستم مشکل اهالی این منطقه نبوداسفالت خیابان ها وکوچه های محله پس از ۸سال است. به سبب آسفالت نبودن خیابان ازمشکل گرد وخاک و گل وشل در روزهای عادی و بارانی رنج می بریم. ازسوی دیگرتمامی کسانی که دراین محله زندگی می نمایند هنگام صدور پروانه ساختمانی شهرداری واوان بها آسفالت کوچه هایشان را نیزپرداخت نموده اند. لطفا صدای این اهالی را به گوش مسئولین و شهرداری اسلامشهر و شهرداری واوان برسانید تا شاید بعد از ۸ سال پاسخگو باشند. با تشکر»
مهندس نظری کارشناس ودفتردارفنی اداره عمران شهرداری واوان درباره مشکل مطرح شده این خواننده گفت:« متاسفانه شرکت آب وفاضلاب باید فاضلاب شهری این محدوده را انجام دهد تا شهرداری نسبت به آسفالت ریزی خیابان اقدام کند. ما درانتظاریم تا این شرکت کارهایش را به انجام رساند.اگرآسفالت ریزی پیش از اجرای فاضلاب شهری صورت گیرد. آسفالت ریخته شده تخریب می گردد و بها بیت المال به هدرخواهد رفت.»
وی ادامه داد:«ازسوی دیگرشهرداری ها درمناطق مستقل نمی باشدند. زیرا مبالغ گرفته شده ازمردم به شهرداری مرکزفرستاده می گردد و براساس درآمد یک شهرداری بها ها به عنوان بودجه سالانه عمرانی به حساب شهرداری مناطق واریزمی شود. متاسفانه ما هنوزبه صورت سنتی کارهای عمرانیمان را انجام می دهیم. درهمه جا دنیا ابتدا فعالیت های مخابراتی، آب فاضلاب ، برق و گاز را انجام می دهند و پس از آن نسبت به آسفالت ریزی اقدام می نمایند ولی ما ابتدا آسفالت ریزیمان را انجام می دهیم وبعد دوباره آن را برای انجام فعالیت های دیگرتخریب می کنیم.»
مهندس نظری اضافه نمود:«چندسالی است که شرکت آب و فاضلاب نسبت به انجام عملیات فاضلاب شهری اش دراین منطقه اقدامی نکرده است. شهرداری هم اعتراض نموده ومکاتبات اداری اش را انجام داده است. اما آنها می گویند بودجه این کارمیلیاردی است. ازاین رو منتظرهستیم تا ببینیم که آبفا چه وقتی قصد اجرای پروژه اش را دارد.»
۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.