پاسخ شهرداری به خبرآنلاین:اهالی حکیمیه می توانند ازبزرگراه یاسینی وارد زین الدین شوند

این خبر امروز ۵ شنبه ۱۸ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

یاسر یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:« با سلام ، ما ساکنین حکیمیه هستیم. به تازگی انتهای بزرگراه شهید زین الدین تا حکیمیه راه اندازی شده است. ضمن تشکر از زحمات شهرداری باید بگویم ما چندی است دچار مشکل شده ایم.
مشکل اینجاست که برای حکیمیه که در طول مدت انجام پروژه همه بار ترافیک، گردو خاک، شلوغی و …را تحمل نموده است و امروزبالغ بر ۵۰۰۰ خانواده درآن زندگی می نمایند هیچ خروجی مستقیم درنظر گرفته نشده است. این کمال بی انصافی است. زیراتنها با صرف بهاای اندک می شد خروجی برای اهالی حکیمیه در نظر گرفت تا آنان بیش از پیش خوشحال شوند. با تشکر ویژه از شهرداری که این بزرگراه را با کیفیت عالی بهره برداری نمود
مهندس اعلایی مسئول محدوده شرق اتوبان باقری درباره مشکل مطرح شده گفت:«طراحی بزرگراه زین الدین توسط معاونت فنی وعمرانی شهرداری مرکزانجام شده وشهرداری منطقه درطراحی آن هیچ دخالتی نداشته است. بهرحال وقتی که چنین بزرگراهی افتتاح می گردد.طبیعی است که رفت وآمد درآن بیشتر صورت می گیرد و مسیرشلوغ می گردد. این امربدیهی است. ولی من درطول شبانه روزهیچ ترافیک سنگینی درقسمت شرقی این بزرگراه ندیده ام.»
او درباره ویژگی های این اتوبان برای اهالی منظقه گفت:«حسن بزرگ بزرگراه زین الدین این است که اهالی حکیمیه می توانند مستقیم تا کرج بروند. زیرا با این بزرگراه دست رسی شرق به غرب تهران آسان ترشده است. درگذشته این دست رسی ازخیابان ۲۴۴ استخرویا ازداخل کوچه پس کوچه های تهران پارس امکان پذیر بود. درحالی که اکنون این دسترسی به غرب با سهولت انجام می گیرد.»
وی ادامه داد:« ازاین رو، امروزاهالی با عبورازبزرگراه یاسینی می توانند پس ازگذشتن ازتقاطع زین الدین به این بزرگراه وارد شوند. این مسیردرکمتر دو دقیقه میسر است.از سوی دیگربا این کاردسترسی آسان به شمال نیزامکان پذیرشده است. البته بازهم تاکید می نمایم طراحی این بزرگراه به سبب فرا منطقه ای بودنش با شهرداری مرکز بوده است.»
مهندس اعلایی درباره وجود گرد و خاک درمنطقه حکیمیه نیزگفت:«درحال حاضرهیچ گرد وخاکی دراین منطقه وجود ندارد. حتی خیابان اتحاد که تنها مسیرخاکی منطقه بود پیش ازافتتاح بزرگراه زین الدین آسفالت ریزی وجدول کشی شده است.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.