پاسخ شهرداری به خبرآنلاین: اگرکارگران شهرداری ماهیانه خواستند شکایت کنید

۲۰ آبان ،

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«شهرداری هرسال قبض زباله می فرسته درخونه ما وازما پول می خواهد یکی بگوید این کارگرها کی کوچه های مارا جارو زدند که مزد می خواهند. ازسوی دیگرآنها هرماه به درخانه هایمان می آیند وازما ماهیانه طلب می کنند. این درحالی است که کوچه های ما مالامال ازآشغال است. ۲ماه پیش شیشه های یک ماشین ریخته توکوچه ، اما هنوز اثراتش باقی مانده است.جمعی ازاهالی سمیه غربی شهران»
امیرسالاری شهردارناحیه ۱ منطقه ۵ درپاسخ به مشکل مطرح شده این خواننده گفت:«به نظر نمی رسد چنین مشکلی درسمیه غربی وجود داشته باشد. شهرداری ناحیه چندی پیش درسمیه غربی طرح محله پاک را اجرا کرد و در این مدت با مشکلی روبرو نشدیم. ازسوی دیگراین خیابان مرتب نظافت می گردد و مخازن زباله آن تخلیه و شستشو می گردد. باز هم تا کید می کنم، دوشنبه هفته پیش درقالب طرح محله پاک ازآنجا بازدید شده و چنین مشکلی دیده نشده است.»
اودرپاسخ به بخش دیگرمشکل مطرح شده اهالی درباره پرداخت ماهیانه به کارگران شهرداری گفت:«اگرکارگرهای شهرداری ازساکنین محله طلب پول ماهیانه کرده اند، شهروندان می توانند با شماره ۱۳۷ و یا با شهرداری ناحیه ۱ به شماره تلفن ۴۴۳۳۸۸۳۸ تماس بگیرد و موضوع را اطلاع دهد تا بلافاصله عوامل ما به آنجا اعزام و موضوع را پیگیری کنند.»
۲۳۵۴۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.