پاسخ قاضی به شایعه اختلاف با انصاری‌فرد

۱۳م اسفند ،

arash khamooshi (27 of 30)-2.jpg

محمد قاضی می‌گوید هدف پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیا است.

مهاجم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ دیدار تیمش برابر ذوب آهن در جام حذفی اظهار کرد: جام حذفی برای ما بسیار مهم است. ما در نیم فصل اول شرایط جالبی در لیگ نداشتیم اما الان بهتر شده‌ایم و هدف‌مان قهرمانی در جام حذفی و گرفتن سهمیه آسیاست.

وی ادامه داد: بازی با ذوب‌آهن بسیار سخت است. آنها بازیکنان خوبی دارند که دیدار قبلی خود را هم برده‌اند و شرایط روحی خوبی پیدا کرده‌اند. ضمن اینکه ارتفاع منطقه فولادشهر کمی کار را برای ما سخت می کند. فکر می کنم که باید حواسمان به این موضوع باشد و هوشمندانه مقابل این تیم بازی کنیم.

قاضی دربارهٔ شایعه‌ای که این روزها مبنی بر اختلاف میان مهاجمان پرسپولیس مطرح می‌شود گفت: من راجع به این موضوع حرفی ندارم. در این چند روزه هم بسیار در این رابطه از من سوال کرده‌اند. از انصاری‌فرد بپرسید که قضیه چه بوده است. هرچند که ما با هیچکس هیچ مشکلی نداریم. طبیعی است که هر مهاجمی می‌خواهد خودش را ثابت کند و گل بزند.

مهاجم پرسپولیس در ادامه گفت: باید ذوب آهن را ببریم چرا که به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم. در لیگ هم تمام تلاشمان را می کنیم که با کسب نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم.

قاضی دربارهٔ اینکه با پرسپولیس باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد اظهار کرد: بالاخره من سه سال برای ذوب آهن بازی کردم و خاطرات تلخ و شیرین بسیاری با این تیم دارم. هنوز حس بسیار خاصی به ذوب آهن دارم و امیدوارم هرچه زودتر شاهد این باشم که این تیم از شرایط بد خود خارج شود. از همه هوادارانی که در این مدت از اصفهان با من تماس می‌گرفتند تشکر می‌کنم.

وی افزود: با این حال من الان بازیکن پرسپولیس هستم و با تمام وجود مقابل تیم سابقم قرار می‌گیرم. همانطور که قبلا با پیراهن ذوب آهن مقابل فولاد قرار گرفتم و همینطور با پرسپولیس مقابل فولاد بازی کردم و به این تیم گل هم زدم. امیدوارم که پرسپولیس پیروز بازی روز سه‌شنبه باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.