پاسخ محترمانه سامان گوران *به علی دایی

روز شنبه و در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس – راه آهن، علی دایی سرمربی راه آهن در حاشیه حرف هایش حملات تندی *به سامان گوران، بازیگری که در مجموعه تلویزیونی «خنده بازار» ادای او را در می آورد، داشت.
ممتازنیوز: روز شنبه و در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس – راه آهن، علی دایی سرمربی راه آهن در حاشیه حرف هایش حملات تندی *به سامان گوران، بازیگری که در مجموعه تلویزیونی «خنده بازار» ادای او را در می آورد، داشت.

او در این نشست، در این باره گفته بود: «به این چیزها عادت کرده ایم. قانونی نیست و کاری نمی شود کرد. البته می شود کاری کرد اما وقتش را ندارم که صرف آدم های لوده و احمق کنم. اگر بخواهیم چنین کاری کنیم، نباید زندگی کنیم.»

او همچنین در این نشست گفته بود: «نباید وقتم را صرف آدمی کنم که سرباز فراری است. در ایران کسی که نان آور خانه است باید *به سربازی برود اما یک لوده هر کاری می کند او را می گیرند و می برند ولی دوباره فرار می کند. نیروهای نظامی نمی توانند این آقا را بگیرند و *به خدمت ببرند، دایی چه می خواهد بکند؟»

واکنش جالب سامان گوران *به علی دایی

این در حالی است که چند روز پیش، سامان گوران در گفت و گویی که در تماشا منتشر شد درباره کسانی که با آنها در «خنده بازار» شوخی کرده بود، گفته بود: «رضا صادقی خیلی آدم شریفی است و اعلام کرد که *به خاطر متن آن آیتم ناراحت بود نه ادای من. اتفاقا *به من گفت برای پدر و مادرت دعای خیر می کنم که مردم را می خندانی. علی دایی هم که *به نظر من رئوف ترین مرد فوتبال ایران است و عده ای می خواستند با غلو کردن او را عصبانی کنند، بعدها فهمید که من غرضی نداشتم …»

اما ساعاتی پس از انتشار این حرف ها سامان گوران در تماس با تماشا، درخواست کرد که پاسخش *به علی دایی را منتشر کنیم.حرف های او را در ادامه می خوانید:

– آقای دایی اسمی از من در آن نشست خبری نیاوردند اما اگر منظورشان من بوده است، باید *به ایشان عرض کنم که اطلاعات غلطی داده اند. کار من طنز است و هیچ وقت دنبال مسخره کردن نبودم چه برسد *به مسخره کردن شما که اسطوره اید و محبوب وشخصا احترام زیادی برایتان قائل هستم.

– باید برای شفاف کردن اذهان بگویم که خدمت سربازی ام را گذرانده ام. مربی تیم پایه راه آهن یعنی آقای مجید اشرفی (که این اطلاعات غلط را *به شما داده اند)، در پادگان ما استوار بودند و اگر *به واسطه خود ایشان هم پیگیری کنید، خواهید دید که من خدمتم را *به پایان رسانده ام و مخلص شما هم هستم. اگر شما بخواهید و بگویید دوباره سربازی می روم. چه اشکالی دارد؟ من عاشق کشورم و خدمت *به وطنم هستم.

– دوست دارم چیزی را *به عنوان یک کوچکتر *به شما بگویم. از بالا نگاه کردن *به آدم ها اصلا خوب نیست و توهین کردن *به آدم ها در شأن شما که اسطوره این مملکت هستید، نیست. من در کار طنز *به خیلی ها پرداخته ام و با خیلی ها شوخی کرده ام اما هیچ وقت دیگران، من را مثل شما تهدید نکردند. هیچ کدام آنها یک سازمان را علیه من تحریک نکردند. *به هر حال این نگاه از بالا *به کسانی که دوستتان دارند، کمی بی انصافی است.

منبع:تماشا

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۱۳ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , سامان گوران, پاسخ محترمانه سامان گوران


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.