پاسخ محکم سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به منتقدانش

به گزارش ایرنا،’یوآخم لو’ روز دوشنبه با استفاده از فرصت نشست خبری قبل از دیدار دوستانه روز چهارشنبه تیم های ملی فوتبال آلمان و آرژانتین، در سخنانی خطاب به منتقدان خود، از راهی که برای تیم ملی فوتبال کشورش ترسیم کرده دفاع کرد.

لو، در این نشست خبری که در شهر مونیخ با خبرنگاران ترتیب داده شده بود، درحالی که کمی خشمگین به نظر می رسید، در پاسخ به انتقادات تند کارشناسان فوتبال و رسانه ها گفت: راهی که ما در فوتبال ملی آلمان آغاز کرده ایم درست است و به برنامه دراز مدتی که برای حضوری موفق در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل تدارک دیده ایم به طور کامل پایبند خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان خاطرنشان کرد: هیچ دلیلی برای انحراف از این برنامه ها وجود ندارد و من به اتفاق بازیکنانم تمام تلاش خود را برای اجرای آن و موفقیت در جام جهانی برزیل به کار خواهیم برد.

یوآخیم لو در پاسخ به انتقادات مطرح شده از سوی کارشناسان و علاقه مندان فوتبال در آلمان نسبت به عملکرد تیم ملی تحت هدایت وی در جام ملت های اروپا، مسوولیت کامل ناکامی در این رقابت ها را برعهده گرفت و شکست در مقابل ایتالیا در دیدار نیمه نهایی این مسابقات را بسیار دردناک توصیف کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در ادامه در خصوص دیدار دوستانه با تیم ملی آرژانتین، از خط حمله این تیم تمجید کرد و گفت: وجود مهاجمان زهرداری همچون لیونل مسی و آگوئرو در این تیم نشان از توان بالای گلزنی آنها دارد و هر تیمی باید برنامه دقیقی برای مهار این مهاجمان داشته باشد.

یوآخیم لو از آرژانتین به عنوان یکی از تیم های صاحب سبک فوتبال در دنیا نام برد و افزود: تمام تلاش خود را برای ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند به کار خواهیم بست و امیدوارم طرفداران تیم ملی فوتبال آلمان بازی زیبایی را شاهد باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین نیز در مصاحبه ای با نشریه ورزشی کیگر آلمان درخصوص این دیدار دوستانه، خود را یکی از طرفداران قدیمی فوتبال آلمان معرفی کرده و گفت: علاقه وافر من به فوتبال آلمان به دوران بازی فرانتس بکن باوئر در این تیم باز می گردد.

‘الخاندرو سابیلا’ گفت: آلمان همیشه با داشتن بازیکنانی همچون شوستر، لیت بارسکی، اوه رات، نتزر و همینطور بکن باوئر، عناصری از فوتبال آمریکای جنوبی را نیز در خود جای داده است.

وی افزود: از نظر من بعد از اسپانیا، آلمان بهترین تیم جام ملت های ۲۰۱۲ در اروپا بود و به طور کلی نیز آلمان دومین تیم دنیا بعد از اسپانیا است.

دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال آلمان و آرژانتین روز چهارشنبه در ورزشگاه شهر فرانکفورت برگزار می شود.

اروپام. ** ۲۰۵۱ ** ۱۷۰۱

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۴۷۵۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.