پاسخ مدیرعامل مخابرات همدان به معوق ماندن یک ماهه رانژه خطوط متقاضیان ADSL: ما تابع دستور العمل های مخابرات ایران هستیم

پاسخ مدیرعامل مخابرات همدان به معوق ماندن یک ماهه رانژه خطوط متقاضیان ADSL: ما تابع دستور العمل های مخابرات ایران هستیم

در شرایطی که شرکت های PAP از معوق ماندن یک ماهه ی رانژه ی مشترکین در استان همدان شکایت دارند، مدیر عامل شرکت مخابرت استان همدان گفت: در تلاش هستیم برای افزایش ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در استان همدان، با حمایت از شرکت های PAP این امر را محقق سازیم.

مهندس قاسم نظری پویا، مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان، در گفت و گو با خبرنگار سیتنا پرس (متعلق به روابط عمومی وزارت ارتباطات) اظهار داشت:  استان همدان این پتانسیل را دارد که مشترکان بیشتری برای  ارائه سرویس  اینترنت پرسرعت جذب کند.
نظری پویا افزود: شرکت های ارائه دهنده سرویس های اینترنتی در استان همدان رشد قابل توجهی داشته اند که این امر با حمایت های مخابرات افزایش می یابد و در نهایت منجر به رشد و توسعه فناوری اطلاعات در استان همدان خواهد شد.
مدیر عامل مخابرات استان همدان در پاسخ به این سوال خبرنگار سیتنا پرس که  گلایه هایی از سوی  شرکت ها ی PAP در استان همدان مبنی بر عدم ران‍ژه خطوط در استان همدان شنیده می شود،  گفت: ما برای اختیار گذشتن امکانات خود تابع دستورالعمل هایی هستیم که از سوی شرکت مخابرات ایران برایمان ابلاغ می شود.
در این راستا، احمد نخجوانی مدیر عامل یک شرکت PAP گفت: شرکت مخابرات استان همدان بیش از یک ماه است درخواست‌های رانژه مشترکان این شرکت را متوقف نگه داشته تا قیمت‌های غیرقانونی جدید رانژه که بارها توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز غیرقانونی اعلام شده است، بپذیرد.
نخجوانی افزود: صرف نظر از این که دستورالعمل اعلامی از سوی مخابرات ایران چیست، قانون فراتر از هر آیین نامه و دستورالعمل داخلی است و مایه تعجب ما اینجاست که چرا مقامات سازمان تنظیم مقررات و شرکت مخابرات ایران اقدامی انجام نمی دهند؟
 یادآور می شود طبق اهداف مد نظر در برنامه پنجم توسعه باید تا پایان سال ۹۵ بیش از ۶۰ درصد ارتباطات خانگی و ادارات به اینترنت پرسرعت تجهیز شوند که بر این اساس باید حداقل ۱۲ میلیون پورت پرسرعت در کشور نصب و راه‌اندازی شود که برای رسیدن به این جایگاه مطلوب انتظار تعاملات  بیشتری بین شرکت‌های مخابراتی و شرکت ها خصوصی فعال در این زمینه می رود.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.